A CA új, agresszív távközlési stratégiája
Az eHealth és a Spectrum a Fortune 500-as listában felsorolt, a Világ 24 telekommunikációs óriás vállalata közül 23-nál (2005 július), és a Világ mind a 10 legnagyobb kábel szolgáltatójánál a rendszer menedzsment aktív eszköze.
„A múltban a CA a kommunikációs szolgáltatóknak főleg olyan megoldásokat kínált, amelyekkel a saját informatikai infrastruktúrájukat tudták optimálisan kezelni. Mostantól az új piacvezető technológiák lehetővé teszik a szolgáltatóknak, hogy az ügyfeleiknek nyújtott szolgáltatások teljesítmény, rendelkezésre állási és biztonsági kihívásait is kezeljék, megoldják” – mondta Swainson.
A Concord Aprisma csúcstechnológiát képviselő hálózat teljesítmény és hibakezelési megoldások és a CA piacvezető Unicenter rendszer felügyeleti termékeinek kombinációja, illetve az eTrust biztonsági megoldások és a Brightstore adattárolási és kezelési termékek a telekommunikációs iparban olyan különleges, teljeskörű és egyedi megoldást adnak, amelyek segítségével jelentősen csökkenthetőek a működési költségek, emelhető a szolgáltatások színvonala, és ezáltal a szolgáltatók bevétele is.
„A Computer Associates Int. az utóbbi két évben 1.2 millió USD-t költött arra az új, egységes eszközrendszerre, amely tökéletes összhangban van az előrelátható trendekkel a telekommunikációs piacon, illetve az azt kiszolgáló OSS (Operational Support System) fejlődési irányaival.” – tette hozzá Swainson.
Az újonnan létrehozott telekom szolgáltató csapat olyan szakértőkből áll, akik jelentős tapasztalatokkal rendelkeznek a telko marketing, arhitektúra tervezés, üzletfejlesztés és informatikai megoldások területén is. A telekom csapat az eddigi hagyományos IT menedzsment megoldások mellett új lehetőségeket kínál a dinamikusan növekedő egyéb szolgáltatásokhoz is, mint az IP VPN, a vezetéknélküli szolgáltatások, a VOIP és a hang-adat-kép kábelen történő szolgáltatása is.
A Computer Associates Int. jelenleg többek között az alábbi szolgáltatásokat nyújtja a telko iparág cégeinek:
Ügyfélbejelentések kezelése – hibák jelzése és eszkalálása, a hibák által az ügyfeleknek okozott problémák analízise, SLA (Szolgáltatási Szint Szerződések) kezelése
Szolgáltatási problémák és Minőségkezelés – szolgáltatás modellezés, hiba feltárás, szolgáltatás teljesítmény kezelés, szolgáltatások összefüggéseinek és hatásának feltárása és elemzése, hibák okainak feltárása.
Erőforrás problémák és teljesítmény ellenőrzés, kezelés – események kezelése, korábbi események elemzése, teljesítmény riportok, válaszidők és ok-okozati elemzések.
„A szolgáltatók ‘megbízható tanácsadóként’ funkcionáló gyártókat keresnek, amelyek az üzemeltetési és egyéb költségeket csökkentő, az ügyfelek elégedettségét növelő és új árbevételszerző szolgáltatások kialakítását lehetővé tevő, a vállalat eredményére közvetlenül hatást gyakorló megoldásokat tudnak nyújtani” – mondta Swainson. „A CA elkötelezett az iránt, hogy megfeleljen ezeknek az elvárásoknak.”
A CA távközlési és szolgáltató vállalatoknak készített megoldásairól további információ a http://ca.com/solutions/telco címen található.
Kapcsolódó cikkek
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.