Website-on követhető a nyugdíjvalóság
forrás Prim Online, 2005. október 12. 12:59
Rendhagyó, internetes kampányt indított a Generali biztosító, hogy a fiataloknak és középkorúaknak szemléltesse, milyen nehéz ma megélni az aktuálisan megállapított átlagnyugdíjból.
Papp-Váry Borbála, a társaság kommunikációs vezetőjének elmondása szerint a biztosító tudatosan választotta az internetet, miután az akció célcsoportja rendszeresen használja a világhálót.
Az akció lényege, hogy a hét játékban szereplő személynek egy hónapon át ki kell jönnie az aktuális átlagnyugdíj összegéből, azaz 57 251 Ft-ból. A hét szereplő saját eredményeiről, nehézségeiről nap mint nap beszámol a játékot figyelemmel követőknek. A blogokat a www.nyugdijasevek.hu site-on olvashatják az érdeklődők.
"Magyarországon a fiatal- és középkorú lakosság megdöbbentően nagy hányada nincs tisztában azzal, milyen nyugdíjra számíthat öregkorában. Így azzal sem, milyen alternatívák kínálkoznak a nyugdíjálmok megvalósításához" - nyilatkozta Papp-Váry Borbála. Elmondta, ez a korosztály a napi problémáikkal küszködve immúnis az ilyen jellegű információkra, ezért döntöttek egy kreatív, újszerű kampány indításán.
A microsite-on ezen felül az életkor és a havi bruttó kereset megadásával mindenki megtudhatja, mekkora nyugdíjra számíthat öregségére a tb-től. Ráadásul személyre szabott ajánlati csomagot is összeállítanak a biztosító szakemberei azoknak, akik ezt igénylik. Ezek alkalmazásával elkerülhetik annak a veszélyét, hogy megfelelő nyugdíj-előtakarékosság híján a hét emberhez hasonló helyzetbe kerüljenek.
"A Generali szeptemberben jelentette be Ezüstkor Nyugdíjprogramjának indulását, amely a harmadik pilléres nyugdíj-előtakarékossági megoldások új generációját indította el" - utalt az akció hátterére Papp-Váry. Meggyőződése, hogy a tények őszinte bemutatása elgondolkodásra késztet mindenkit jövőjével kapcsolatban.
Ezzel egyidőben megújult tartalmakkal jelentkezik a Generali honlapja, a www.generali.hu is. A nyugdíjhelyzetről készített háttéranyagok és elemzés mellett egy, a magyar biztosítási piacon eddig egyedülállóan valósághű nyugdíjszámító program is megtalálható a honlapon.
Az akció lényege, hogy a hét játékban szereplő személynek egy hónapon át ki kell jönnie az aktuális átlagnyugdíj összegéből, azaz 57 251 Ft-ból. A hét szereplő saját eredményeiről, nehézségeiről nap mint nap beszámol a játékot figyelemmel követőknek. A blogokat a www.nyugdijasevek.hu site-on olvashatják az érdeklődők.
"Magyarországon a fiatal- és középkorú lakosság megdöbbentően nagy hányada nincs tisztában azzal, milyen nyugdíjra számíthat öregkorában. Így azzal sem, milyen alternatívák kínálkoznak a nyugdíjálmok megvalósításához" - nyilatkozta Papp-Váry Borbála. Elmondta, ez a korosztály a napi problémáikkal küszködve immúnis az ilyen jellegű információkra, ezért döntöttek egy kreatív, újszerű kampány indításán.
A microsite-on ezen felül az életkor és a havi bruttó kereset megadásával mindenki megtudhatja, mekkora nyugdíjra számíthat öregségére a tb-től. Ráadásul személyre szabott ajánlati csomagot is összeállítanak a biztosító szakemberei azoknak, akik ezt igénylik. Ezek alkalmazásával elkerülhetik annak a veszélyét, hogy megfelelő nyugdíj-előtakarékosság híján a hét emberhez hasonló helyzetbe kerüljenek.
"A Generali szeptemberben jelentette be Ezüstkor Nyugdíjprogramjának indulását, amely a harmadik pilléres nyugdíj-előtakarékossági megoldások új generációját indította el" - utalt az akció hátterére Papp-Váry. Meggyőződése, hogy a tények őszinte bemutatása elgondolkodásra késztet mindenkit jövőjével kapcsolatban.
Ezzel egyidőben megújult tartalmakkal jelentkezik a Generali honlapja, a www.generali.hu is. A nyugdíjhelyzetről készített háttéranyagok és elemzés mellett egy, a magyar biztosítási piacon eddig egyedülállóan valósághű nyugdíjszámító program is megtalálható a honlapon.
Kulcsszavak: Generali-Providencia