USA: 70%-al több eladott LCD-monitor

Genda Csongor Zoltán, 2005. november 14. 19:08
A Current Analysis piackutató intézet legújabb felmérése szerint az Amerikai Egyesült Államokban óriási a kereslet a nagyobb átmérőjű lapos képernyők iránt.
Az intézet adatai szerint a 2005-ös esztendő harmadik negyedévében 70%-al több képernyő lelt gazdára, mint az előző évadban. A felhasználók mindenekelőtt a 19 collos monitorokat részesítették előnyben a korábban nagy számban vásárolt 15 hüvelykesekkel szemben. A szakértők úgy vélik, ennek oka az lehet, hogy az utóbbi időben jelentős árcsökkenés volt észlelhető a monitorok piacán. Az LCD-képernyők ára az előző évhez képest a piackutatók számításai szerint 36%-al csökkent, ami azt eredményezte, hogy számos vásárló inkább a nagyobb képátlójú megjelenítőket részesítette előnyben. Az elemzők azonban úgy vélik, hogy az árzuhanás mellett az iskolakezdés is szerepet játszott abban, hogy ilyen nagy forgalmat könyvelhettek el a gyártók, és jóslataik szerint a bevásárlási láz egészen a karácsonyi ünnepekig elhúzódik majd.

Kulcsszavak: monitor LCD

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14