Magyarországon is megkezdte működését a Siemens-utód, BenQ Mobile
2006-tól már érkeznek a BenQ-Siemens márkajelű készülékek
“Magyarországi mobiltelefon-vásárlóink számára továbbra is elérhetőek lesznek a Siemens márkájú készülékek, amelyeket a meglévő, korábbról ismert értékesítési és szervizpartnereinknél szerezhetnek be. 2006-tól pedig már BenQ-Siemens márkajelzéssel ellátott új modellekkel is jelentkezünk. A Siemens GSM- és GPRS-termékekből álló széles termékpalettája valamint az a BenQ okostelefonok (smartphones) és UMTS-készülékek gyártása területén megszerzett jártassága lehetővé teszi a széles fogyasztói igények kielégítését” – mondta el Tárkányi Tamás, a BenQ Mobile magyarországi fióktelepének vezetője. A Siemensszel kötött márkanévhasználati megállapodás értelmében a BenQ Mobile 2005 októberétől kezdődően 18 hónapig használhatja önállóan a Siemens márkajelzést és öt évig a Siemens-BenQ egyesített márkanevet.
17 országot irányítanak a bécsi regionális központból
A BenQ Mobile Bécsben létesítette mobiltelefonokkal foglalkozó legnagyobb európai központját. A vállalat innen irányítja 17 közép- és kelet-európai ország (ide tartozik Svájc, Ausztria, Liechtenstein, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Szlovénia, Horvátország, Szerbia és Montenegró, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Románia, Görögország, Macedónia, Albánia, Ciprus és Izrael) üzleti tevékenységét. A BenQ Mobile az említett országok többségében fiókirodákat vagy képviseleteket létesít. Az új szervezet közel 100 alkalmazottat foglalkoztat. A BenQ Mobile közép-kelet európai központjának elsődleges célja, hogy nyereségessé tegye tevékenységét. A Gartner Dataquest féléves adatai szerint a BenQ Mobile piaci részesedése 5,2 százalék, amivel a világ mobiltelefon-gyártóinak rangsorában a hatodik helyen áll. Az új társaság a globális mobilkészülék-piac egyik meghatározó szereplőjévé kíván válni.
Több területen is tapasztalt vezető a magyar iroda élén
Tárkányi Tamás, a BenQ Mobile magyarországi irodájának vezetője a mobiltelefon-ágazatban, a projekt- és eszközfinanszírozás valamint a fogyasztási cikkek értékesítése területén rendelkezik vezetői tapasztalatokkal. Mielőtt a BenQ átvette a Siemens mobiltelefon-üzletágát, Tárkányi Tamás a vállalat mobileszköz-divíziójának igazgatója volt.
A BenQ és a BenQ Mobile hazai jelenléte
Magyarországon a BenQ forgalmazókon keresztül értékesíti végtermékeit, így a vállalat LCD-televíziói, monitorai, MP3-lejátszói, digitális kamerái és kivetítői a hazai üzletekben is kaphatóak. A BenQ Mobile magyarországi fióktelepe különálló szervezet, amely a mobiltelefonok értékesítésével és marketingkommunikációjával foglalkozik és közvetlenül a bécsi regionális központ alá tartozik. A BenQ Mobile több mint 70 országban 7.000 dolgozót foglalkoztat. A Siemens az új cég sikeréhez nemcsak a vezeték nélküli eszközök és az általános minőségmenedzsment területén szerzett sokéves tapasztalatával, hanem kiépített partnerkapcsolataival, szakértelmével és szabadalmi jogaival is hozzájárul.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- 2,5 milliárd dolláros kínai megrendelést kapott a Nokia
- A Nokia Siemens több mint 3 ezres leépítésre készül
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
- Darabonként értékesítik a BenQ-t
- Nincs vevő a BenQ Mobile-ra
- Csődöt jelentett a BenQ (Siemens) Mobile
- BenQ Mobile: a garancia és szerviz két évig biztosított
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.