Internetezés a havi büdzséhez igazítva
Magyarországon sokkal szélesebb az a középréteg, amely ugyan havonta megenged magának egy könyvesbolti bevásárlást (5-10 ezer forint), elmegy a család két-háromszor multiplex moziba (2-5 ezer), hétvégeken van egy nagybevásárlás a városzéli szupermarketekben (25-50-70 ezer), a családnak van 1-2-3 mobiltelefonja (10-50 ezer) s az autóra is jut egy-két tízes, ám ugyanakkor egy százezres nagyságrendű egyszeri beruházás már megingatná a családi (vagy akár kisvállalkozásra méretezett) költségvetést. Általában ugyanez a réteg az (orvosok, ügyvédek, butikosok, kisiparosok, újságírók, nyelvtanárok - magánpraxist folytató értelmiségiek), akik ha a hónap egy-két napján nem csupán szórakozásra, hanem munkára is használnák az internetet, játszva megkeresnének vele egy húszast. Nekik egy húszezer forintos havi költség még akkor is megfoghatóbb, ha különféle számításokkal ki is lehet hozni, hogy egyben megvéve a gépet, s utána előfizetve az internetre két-három éves távlatban olcsóbb mulatság, mint ez a kombinált lízing. Nem tudjuk, hogy a Prakticomp és a három legnagyobb országos szolgáltató által elindított új megközelítés mennyi új elfizetőt hozott eddig a "konyhára", de azt tudjuk, hogy minden emberi számítás szerint ez a stratégia jó, telitalálat, be kell, hogy váljon! Egyszerűen azért, mert több százezerre becsülhető azoknak a háztartásoknak, kisvállalkozásoknak a száma, ahol, ha partnerként s az ő nyelvükön szólunk a családokhoz, akkor előfizetnek...
Hogy mit jelent az ő nyelvük? Nos, ez a réteg általában értelmes, gondolkodó, a számtani alapműveletekkel tisztában lévő emberekből áll. Ne beszéljünk nekik FreePC-ről, mert akkor rögtön szoroznak-osztanak, hiszen tisztában vannak azzal, hogy ingyenes dolog nincs. Inkább javasoljuk nekik (a hirdetésekben, DM akcióban), hogy ne szorozzanak (a havi 20-at 24-gyel, 36-tal), hanem osszanak: osszák fel ezt a havi költséget családtagjaikra, és nézzék meg, hogy a felnőttek esetleg hogyan jutnak többlet-jövedelemforráshoz az internet révén, a gyerekek hogyan jutnak többlettudáshoz, s fedezzék fel, hogy némi beosztással ennek a kiadásnak ma már be kell férnie a havi családi büdzsébe.
Persze lehet, hogy valakinél nem használ a szép szó, s mégiscsak szorozni fog, de hát "sag schon", legfeljebb ő megveszi a gépet (akár részletre valamelyik nagyáruházban), s utána választ egy gép nélküli előfizetési csomagot... A Prakticompnak, az Elendernek, a Datanetnek, a MatávNetnek tudtommal erre is van kínálata...
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatos marad a Sulinet-szolgáltatás
- OM: Nem állhat le a Sulinet
- Szolgáltató nélkül maradhat a Sulinet rendszere
- GTS-Datanet: ADSL, 3,5 GHz-es hálózat, hangszolgáltatás a zászlón
- Összekapcsolási szerződést kötött a Matáv és a GTS Datanet
- Elender-honlapfeltörés - kedden kezdődik a büntetőper
- Egyedülálló visszavásárlás: "Az Elenderé a PSINet Magyarország"
- HDb - jogsértést követett el a Hungarotel
- Vádemelés az Elender feltörői ellen
- A GTS-Datanet anyavállalatától függetlenül működik tovább
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.