Fujitsu Siemens Computers Kft.: Kétszámjegyű forgalom-növekedés
A magyar piac fejlettségére utal, hogy a hazai cég mutatói nagyon hasonlítanak az anyavállalat adataihoz. A Fujitsu Siemens Computers idén április és október eleje között 21 százalékkal több eszközt értékesített, és 12 százalékkal növelte árbevételét, amely 2,87 milliárd euró volt. Adózás előtti eredménye 33 százalékos növekedéssel elérte a 27 millió eurót a megelőző félévhez képest. A hat évvel ezelőtt alapított európai számítástechnikai fejlesztő és gyártó vállalat a következő időszakban továbbra is a nyereséges növekedést tűzte ki céljául. Ennek a célnak az eléréséhez elsősorban Közép-Európa országaira összpontosít, és hasonlóképpen a célkeresztben van a Közel-Kelet és Dél-Afrika is. A magyar vállalat számára mindez további forgalom- és létszámbővülést tesz lehetővé.
Poros Gábor elmondta, hogy a cég piaci részesedése Magyarországon valamennyi szegmenst tekintve az idén meghaladta a 10,6 százalékot, ami 2,5 százalékkal nagyobb a tavalyi azonos időszakban elért részesedésnél. Legnagyobb mértékben a mobil eszközök forgalma növekedett, a legnagyobb felvevő piacot ebben az időszakban a magyar kis- és középvállalatok adták.
A consumer notebookok iránti kereslet az év eleje óta fokozatosan növekszik. A harmadik negyedévben értékesített 5200 laptoppal a Fujitsu Siemens Computers Kft. már a piac 53,5 százalékát uralta, ami a megelőző év azonos időszakával összevetve csaknem 8 százalékos piacrész növekedésnek felel meg. Forgalom bővülés volt tapasztalható a vállalat professzionális notebookjai területén is. A consumer asztali munkaállomások szegmensében a Fujitsu Siemens Computers Kft. vezeti az eladási listát 12,9 százalékos részesedéssel, amely 11 százalékkal haladja meg a tavalyi azonos időszakét. Ennél csekélyebb mértékben nőttek a vállalat eladásai a professzionális desktop kategóriában, részesedése azonban így is meghaladja a 10 százalékot. Jelentősen növekedett a szerverek forgalma, a piaci részesedés itt 5,2 százalékos.
Poros Gábor a magyar vállalat sikereit a rendkívül gazdag és rugalmas termékválasztékkal indokolta, és külön méltatta a vállalatnak a mobil berendezések piacán elért sikereit. A cég stratégiájában egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a rugalmas nagyvállalati megoldások, mint amilyen például az SAP-ra kidolgozott FlexFrame technológia. A dinamikus adatközpontok Oracle alkalmazásokra kifejlesztett megoldását pedig az elmúlt napokban jelentette be a vállalat. A Fujitsu Siemens Computers továbbra is nagy hangsúlyt fektet a mobilitásra és az üzleti szempontból kritikus alkalmazások IT infrastruktúrájára, és kiemelten fejleszti a környezetfelelős gyártási és felhasználói megoldásokat. A Fujitsu Siemens Computers Kft. célkitűzése a 2005-2006. pénzügyi év második felében a növekedés fokozása valamennyi termékcsoportban. Elsősorban a nagyvállalati felhasználók számára kínál rugalmas, biztonságos és költséghatékony megoldásokat. Ugyanakkor nyitott a multimédiás és szórakoztató elektronikai alkalmazások felé.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.