A Microsoft is beszáll az internetes telefóniába
céllal szűk felhasználói körben. Regisztrálást követően az ügyfeleknek egyórányi ingyenes telefonálás áll rendelkezésére a vezetékes hálózatban. Ezt követően percenként 2,23 centes díjjal telefonálhatnak Kanadába, az Egyesült Államokba és egyes európai országokba. Később több mint 220 országra terjed ki a telefonálási lehetőség. A végleges díjtételeket jövőre, a szolgáltatás hivatalos megkezdésekor teszi közzé a Microsoft.
A Yahoo az elmúlt héten percenként 1,21 centes díjjal nyitotta meg hasonló internetes telefonszolgáltatását. Mind a Yahoo, mind pedig a Microsoft viszonylag későn indul az internetes telefon szolgáltatások versenyében. A piacot már szinte uralma alá vonta a
Skype, az AOL és a Vonage. A Skype videó telefonálást és vezetékes számról a számítógép felhívását is lehetővé teszi. A Microsoft szolgáltatásában erre egyelőre nem lesz mód.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft házon belül teszteli új szerverszoftverét
- Microsoft Update-nek álcázott trójai
- Flash alapú Zune Wi-Fivel?
- Mobil vagy egymillió font?
- Készül a Google-barát Vista SP1
- Open XML - A felhasználók döntenek dokumentumaik formátumáról
- Műholdhálózattal a katasztrófák ellen
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- Nem fejleszti tovább a Digital Image képkezelő szoftvert a Microsoft
- Július 1.-től nincs több OEM Office 2003
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.