Novemberben is csökkent a vezetékes vonalak száma
Novemberben az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama az októberi 193,8 percről 202,4 percre emelkedett, míg a kezdeményezett hívások átlagos hossza az előző havi 3,16 percről, 3,22 percre nőtt.
Az ISDN fővonalak aránya az október végi 16,57 százalékról 16,64 százalékra nőtt november végére.
A szélessávú internet-hozzáférések számát jelző xDSL (döntően ADSL) vonalszám november végére az egy hónappal korábbi 347 520-ról 367 063-ra nőtt: ez az összes bekapcsolt fővonal 10,88 százaléka.
A vezetékes telefonszámok hordozhatóságával a Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint novemberben 8 994 vonal esetében éltek. 2005 első tizenegy hónapjában pedig összesen 66 090 földrajzi számot hordoztak Magyarországon. A 2004. évi adatok figyelembe vételével, 2005. november végéig összesen 113 954 hordozott vezetékes szám volt hazánkban.
Kapcsolódó cikkek
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- Több mint tízmillió mobiltelefon-előfizetés
- Az NHH megkönnyíti a hűségszerződések felmondását
- A VoIP-szolgáltatások jelentik a legfőbb veszélyt
- Csökkenéssel indult 2007 a hazai mobilpiacon
- Több mint 50 százalékkal bővült a szélessávú hozzáférések száma
- 2006-ban 645 ezerrel nőtt a mobil-előfizetők száma
- NHH - nagyobb verseny, csökkenő árak, nemzetközi elismerések
- NHH: Továbbra is kötelező lehetővé tenni a közvetítőválasztást
- Szeptemberben tovább nőtt a szélessávú hozzáférések száma
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.