SAP Premium Support: ügyféligényekre reagáló emelt szintű szolgáltatások

forrás Prim Online, 2006. február 8. 11:07
A változó ügyféligények kielégítése iránti elkötelezettségét újfent bizonyítva az SAP bejelentette, hogy SAP Premium Support néven újabb szolgáltatással gazdagítja támogatási kínálatát. A világon mindenütt január 30-ától rendelhető szolgáltatás újabb lehetőséghez juttatja azokat az SAP-ügyfeleket, akik számára lényeges szempont az emelt szintű reagálás, a személyre szabott figyelem, az SAP szakértelmének gyors elérése és az IT-üzemeltetési költségek lefaragása.

Az SAP Premium Support alapját adó ügyfél- és piackutatások nyomán kiderült, hogy a vállalatok egyre inkább felismerik a támogatás fontosságát, és rendszereik életciklusának minden szakaszában szeretnének még szorosabb kapcsolatot kialakítani az SAP-val. Az új szolgáltatás átmenetet képez a vállalatirányítási alkalmazásszállítók kínálatában egyedülálló ár-érték arányt képviselő SAP Standard Support, valamint a nagyobb, globális cégek speciális szükségleteire szabott, felső kategóriás SAP MaxAttention között.

A különböző méretszegmensek és ágazatok vállalatai számára privilegizált támogatást nyújtó, kedvező ár-teljesítmény arányú SAP Premium Support keretében az SAP gyorsabban reagál a megkeresésekre, és segítséget nyújt a szolgáltatás folytonosságának fenntartásához. A szolgáltatás további jellemzői közül említést érdemel a gyorsabb problémamegoldás, az IT-rendszerek éves felmérése, és az ügyféllel támogatási témákban napi kapcsolatot tartó tanácsadó kijelölése.


„A Premium Support kitölti a Standard Support és a MaxAttention szolgáltatások közötti rést” – mutatott rá Matt Healey, az IDC szoftver- és hardvertámogató szolgáltatásokkal kapcsolatos kutatásokért felelős vezető elemzője. „A kijelölt támogatási tanácsadó és a rendszerfelmérések különösen a kritikus folyamataikat SAP-szoftverrel támogató ügyfeleknek nyújtanak értékes segítséget.”

Az SAP így ma már háromféle támogatószolgáltatást nyújt ügyfeleinek:


Az SAP alapszintű támogatási konstrukciója, az SAP Standard Support négy területet fed le: folyamatos fejlesztés, minőségirányítás, tudástranszfer, problémamegoldás. Az SAP Solution Manager és SAP Service Marketplace megoldásokat is tartalmazza. A standard támogatás díja az éves nettó licencdíj 17 százaléka.
Az SAP Premium Support egyedi szolgáltatásokkal és támogatási tanácsadó kijelölésével egészíti ki a standard szolgáltatásokat. Díja az éves nettó licencdíj 22 százaléka.
Az SAP MaxAttention kritikus, testre szabott támogatást igénylő nagyvállalati ügyfeleknek készült. Állandó helyi támogatócsapat felállítására, vezető beosztású kapcsolattartó kijelölésére és a komplex bevezetési projektek kockázatait kezelő SAP® Safeguarding szolgáltatásportfólió nyújtására is kiterjed. Szinten tartja a költségeket, segíti az éles indulás kijelölt határidejének betartását, és gondoskodik róla, hogy a projekt műszakilag ütőképes SAP-megoldás kiépítésével záruljon.

További információ az SAP Premium Support szolgáltatásáról: http://www.sap.com/services/support.

Kulcsszavak: +céginfo SAP

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Élje át a "Yes" Moment Élményt az electronica-n

Jubileumi évében, november 12-15. között a világ vezető elektronikai szakvásárán minden a „Minden elektromos társadalom” körül forog – ideális helyszín a Conrad Sourcing Platform lehetőségeinek megismerésére! A Conrad Electronic beszerzési platformként személyre szabott digitális megoldásokat kínál üzleti ügyfeleinek, hogy még hatékonyabbá tegye a beszerzést. Különösen, ha rövid időn belül nem tervezett műszaki igények fedezéséről van szó. 

2024. november 2. 13:31

MonitorInfoView 1.25

A MonitorInfoView egy kis segédprogram, amely lényeges információkat jelenít meg a monitorról: a gyártási hét/év, a monitor gyártója, a monitor modellje, a támogatott megjelenítési módok stb. A kapott eredményeket egyszerű szöveg, HTML, XML vagy CSV fájlformátumba exportálhatjuk.

2024. november 2. 13:05

WizTree 4.22

A gyors kis program pillanatok alatt átvizsgálja a merevlemezünket és áttekinthető módon megmutatja, hogy melyek azok a fájlok, mappák amik a legtöbb helyet foglalják el gépünkön.

2024. november 2. 13:03

Megjelent a Switch'nstor 9 Gen2

Az ASUSTOR Inc. bejelentette a kilencportos hibrid 10 GbE-s/2,5 GbE-s Switch’nstor 9 Gen2 megjelenését, ami nyolc 2,5 gigabites Ethernet porttal és egy 10 GbE-s SFP+ porttal érkezik a NAS-eszközök csatlakoztatásához. Csatlakoztass egy 10 gigabites Ethernettel érkező ASUSTOR NAS-t és biztosíts akár négy kliensnek teljes sebességű 2,5 gigabites sebességű Ethernet-hozzáférést szűk keresztmetszetek nélkül, ami javítja az alkotók és vállalatok munkavégzési hatékonyságát!

2024. november 2. 11:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59