IP Centrex telefonszolgáltatást indít a 3C Kft.

Kovács Attila, 2006. április 27. 14:50
Budapesti sajtótájékoztatón jelentette be a 3C Magyarország Kft., hogy mától 3Centrex néven az ország területén IP alapú telefonközpont (IP Centrex) szolgáltatást indít.
A szolgáltatás igénybevézelét elsősorban több telephelyes kis- és középvállalkozásoknak ajánlják, de az otthonokból elérhető szolgáltatás bevezetését is tervezik. A tájékoztatón megjelent Ross Sampson, a 3C nemzetközi marketing igazgatója, aki elmondta, a múlt évben átalakult cégnek jelenleg Londonban, Budapesten, Moszkvában és Szent Péterváron vannak irodái, és az ADSL, CPS és IP Centrex szolgáltatások révén nagyon gyors növekedést vár a cég.Hozzátette: a szolgáltatások iránt azért is nagy kereslet várható, mert az interneten bonyolított hívások nagy mértékben csökkentik a telefonszámlát, a be-kimenő teljes hanforgalom a felhasználó igényeinek megfelelően központilag menedzselhető.

Az 3Centrex nem más, mint speciális internetes telefonközpont rendszer. Használatához szélessávú internetkapcsolatra van szükség. A 3Centrex teljes mértékben kiváltja a megszokott hagyományos telefonrendszereket: egyszerűen kezelhető és sok olyan hasznos funkciót tartalmaz, amelyet egy hagyományos telefonközponttal csak nehézkes programozással és emberi erőforrás bevonásával érhetünk el. Az internetes telefonközpont könnyen kezelhető webes felületen konfigurálható, ahol mind a telefonközpont kezelője, mind az összes felhasználó könnyűszerrel elvégezheti a központ működésével kapcsolatos beállításokat. A 3Centrex sokrétű alternatívát nyújt a meglévő hagyományos telefonközpont rendszerekkel szemben Nincs beruházási költség, a karbantartás és az üzemeltetés a szolgáltató feladata.

3Centrex szolgáltatás főbb funkciói: költségfigyelés; állomás hívásadatainak , hivások költségének lekérése; automatikus visszahívás ha a hívott fél foglalt; automatikus hívás - amint a kagylót a felhasználó felemeli; konferenciahívás; hívás visszautasítása előre beállított telefonszámról; automatikus hívásátirányítás előre megadott telefonszám esetén;
hívásvárakoztatás; hívásparkoltatás; hívás parkoltatása megadott mellékkel; híváskorlátozás; utolsó bejövő hívás megjegyzése (akkor is ha nem jött létre a beszélgetés); megkülönböztető csengőhang előre beállított telefonszámok esetén; megkülönböztető csengőhang belső vagy külső hívások esetén; telefonbeszélgetés átirányítása; caller ID; caller ID letíltása; hold funkció; előhívószám letiltása; call waiting szignál küldése másik telefonszámra - ebben az esetben a hívottat így értesíthetjük, hogy fontos mondanivalónk van számára; hívás megszakítása és harmadik félként bekapcsolódás; előre beállított csoport vagy állomás, amely átveszi a hívást, ha a hívott állomás foglalt vagy nem válaszol,
utolsó hívott szám tárcsázása előre beállított kód vagy billentyű segítéségével; utolsó szám automatikus tárcsázása, amíg a hívott nem felel; előre beállított telefonszám gyors tárcsázása kóddal; más tárcsahang, amely bejövő üzenetre vagy hangpostára hívja fel a figyelmet; üzenetre emlékeztető led - megfelelő telefonkészülék esetén; várakozó zene;
egy készülékre több hívás fogadása és a hívások egy időben történő kezelése.

A sajtótájékoztatón Stefan Tsvetkov, a 3C Kft. ügyvezető igazgatója a következő előnyöket emelte ki: konvergens megoldás - rugalmasan alkalmazható meglévő infrastruktúra khasználatásal is a szervezeten belül és kívül; bővítés esetén nincs szükség költséges hardver megvételére és bonyolult programozásra; több földrajzi helyszín összekapcsolható - akár egymástól messze lévő telephelyek is egyszerűen összekapcsolhatók; a szolgáltatásba akár otthoni telefonkészülék is bekapcsolható; egyszerű a tárcsázási szabályok beállítása az iroda össze állomására; az állomások közötti hívások ingyenesek; könnyen integrálható számítógépes telefonszoftverekkel; az állomás könnyen kötöztethető egyik helyről a másikra; a rendszer kompatibilis a hagyományos ISDN centrex-szel; nincs szükség beruházásra - mivel maga a központ a szolgáltató tulajdonában van; a vonalak változása esetén sincs szükség hardverberuházásra; a vonalak beüzemelése a szolgáltató felelőssége;
nincs szükség külön helyiség biztosítására, mint a hagyományos telefonközpont esetében; a karbantartás és az üzem biztosítása a szolgáltató feladata és felelőssége; új upgrade-k ingyenesen telepíthetők - esetleg új funkciókkal.

A 3Centrex támogatja a SIP protokolt, kompatibilis az ismert IP telefon végberendezésekkel (LinkSys, GrandStream, DataVox, Cisco, ATA, Polycom, Zyxel stb.).
Kulcsszavak: 3C

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával

Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.

2024. november 5. 20:21

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 15:44

Lemerült akkumulátorok, balul elsült fotók – az emberek 76 százaléka tapasztalt már tech bénázásokat

A lemerülő akkumulátortól a GPS-jel elvesztéséig a műszaki hibák az élet fontos pillanatait stresszes helyzetekké változtathatják. A HONOR Magic V3 megjelenése alkalmából megrendelt, 9000 európai felnőtt körében végzett új felmérés kimutatta, hogy a technológiai hibák milyen hatással vannak az életünkre: minden harmadik ember aggódik amiatt, hogy a technológiai bénázások tönkretehetik az élet fontos eseményeit, míg 76%-uk elismerte, hogy életük egy fontos pillanatában már tapasztaltak ilyet.

2024. november 3. 12:01

Édesség és egyediség – erről szól a halloweeni hangulat idén Magyarországon

A Rakuten Viber, az egyik vezető globális kommunikációs platform kísértetiesen szórakoztató eszközökkel készül az idei Halloweenre. A felhasználók új matricákat oszthatnak meg, borzongató üdvözlőkártyákkal köszönthetik ismerőseiket október 31-től, emellett egy kvízt tölthetnek ki arról, hogy melyik a legjobban hozzájuk illő jelmez idén halloweenkor, sőt, a legújabb Tarot-kártyák segítségével megpróbálhatják megjósolni a jövőjüket.

2024. október 31. 21:17

Halottak napja ‒ tülekedés nélkül

Egy digitális alkalmazás teheti méltóbbá a halottak napját azzal, hogy segít elkerülni a temetőkben és környékükön ilyenkor szokásos tülekedést. Az önkormányzatok kezében lévő lehetőség Magyarországon is egyre népszerűbb.

2024. október 31. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51