IP Centrex telefonszolgáltatást indít a 3C Kft.

Kovács Attila, 2006. április 27. 14:50
Budapesti sajtótájékoztatón jelentette be a 3C Magyarország Kft., hogy mától 3Centrex néven az ország területén IP alapú telefonközpont (IP Centrex) szolgáltatást indít.
A szolgáltatás igénybevézelét elsősorban több telephelyes kis- és középvállalkozásoknak ajánlják, de az otthonokból elérhető szolgáltatás bevezetését is tervezik. A tájékoztatón megjelent Ross Sampson, a 3C nemzetközi marketing igazgatója, aki elmondta, a múlt évben átalakult cégnek jelenleg Londonban, Budapesten, Moszkvában és Szent Péterváron vannak irodái, és az ADSL, CPS és IP Centrex szolgáltatások révén nagyon gyors növekedést vár a cég.Hozzátette: a szolgáltatások iránt azért is nagy kereslet várható, mert az interneten bonyolított hívások nagy mértékben csökkentik a telefonszámlát, a be-kimenő teljes hanforgalom a felhasználó igényeinek megfelelően központilag menedzselhető.

Az 3Centrex nem más, mint speciális internetes telefonközpont rendszer. Használatához szélessávú internetkapcsolatra van szükség. A 3Centrex teljes mértékben kiváltja a megszokott hagyományos telefonrendszereket: egyszerűen kezelhető és sok olyan hasznos funkciót tartalmaz, amelyet egy hagyományos telefonközponttal csak nehézkes programozással és emberi erőforrás bevonásával érhetünk el. Az internetes telefonközpont könnyen kezelhető webes felületen konfigurálható, ahol mind a telefonközpont kezelője, mind az összes felhasználó könnyűszerrel elvégezheti a központ működésével kapcsolatos beállításokat. A 3Centrex sokrétű alternatívát nyújt a meglévő hagyományos telefonközpont rendszerekkel szemben Nincs beruházási költség, a karbantartás és az üzemeltetés a szolgáltató feladata.

3Centrex szolgáltatás főbb funkciói: költségfigyelés; állomás hívásadatainak , hivások költségének lekérése; automatikus visszahívás ha a hívott fél foglalt; automatikus hívás - amint a kagylót a felhasználó felemeli; konferenciahívás; hívás visszautasítása előre beállított telefonszámról; automatikus hívásátirányítás előre megadott telefonszám esetén;
hívásvárakoztatás; hívásparkoltatás; hívás parkoltatása megadott mellékkel; híváskorlátozás; utolsó bejövő hívás megjegyzése (akkor is ha nem jött létre a beszélgetés); megkülönböztető csengőhang előre beállított telefonszámok esetén; megkülönböztető csengőhang belső vagy külső hívások esetén; telefonbeszélgetés átirányítása; caller ID; caller ID letíltása; hold funkció; előhívószám letiltása; call waiting szignál küldése másik telefonszámra - ebben az esetben a hívottat így értesíthetjük, hogy fontos mondanivalónk van számára; hívás megszakítása és harmadik félként bekapcsolódás; előre beállított csoport vagy állomás, amely átveszi a hívást, ha a hívott állomás foglalt vagy nem válaszol,
utolsó hívott szám tárcsázása előre beállított kód vagy billentyű segítéségével; utolsó szám automatikus tárcsázása, amíg a hívott nem felel; előre beállított telefonszám gyors tárcsázása kóddal; más tárcsahang, amely bejövő üzenetre vagy hangpostára hívja fel a figyelmet; üzenetre emlékeztető led - megfelelő telefonkészülék esetén; várakozó zene;
egy készülékre több hívás fogadása és a hívások egy időben történő kezelése.

A sajtótájékoztatón Stefan Tsvetkov, a 3C Kft. ügyvezető igazgatója a következő előnyöket emelte ki: konvergens megoldás - rugalmasan alkalmazható meglévő infrastruktúra khasználatásal is a szervezeten belül és kívül; bővítés esetén nincs szükség költséges hardver megvételére és bonyolult programozásra; több földrajzi helyszín összekapcsolható - akár egymástól messze lévő telephelyek is egyszerűen összekapcsolhatók; a szolgáltatásba akár otthoni telefonkészülék is bekapcsolható; egyszerű a tárcsázási szabályok beállítása az iroda össze állomására; az állomások közötti hívások ingyenesek; könnyen integrálható számítógépes telefonszoftverekkel; az állomás könnyen kötöztethető egyik helyről a másikra; a rendszer kompatibilis a hagyományos ISDN centrex-szel; nincs szükség beruházásra - mivel maga a központ a szolgáltató tulajdonában van; a vonalak változása esetén sincs szükség hardverberuházásra; a vonalak beüzemelése a szolgáltató felelőssége;
nincs szükség külön helyiség biztosítására, mint a hagyományos telefonközpont esetében; a karbantartás és az üzem biztosítása a szolgáltató feladata és felelőssége; új upgrade-k ingyenesen telepíthetők - esetleg új funkciókkal.

A 3Centrex támogatja a SIP protokolt, kompatibilis az ismert IP telefon végberendezésekkel (LinkSys, GrandStream, DataVox, Cisco, ATA, Polycom, Zyxel stb.).
Kulcsszavak: 3C

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01