Magyarországra telepítette kelet-közép-európai support központját az APC
forrás Prim Online, 2006. május 22. 15:44
Az American Power Conversion (APC) Magyarországon nyitotta meg második európai regionális support központját. A budapesti központnak jelenleg négy munkatársa van, akiknek feladata a kelet-közép-európai térség felhasználóinak segítése cseh, szlovák, magyar és angol nyelven.
A support központ munkatársai az üzembehelyezéssel, üzemeltetéssel és hibaelhárítással kapcsolatos kérdésekben segítenek az APC termékek használóinak, míg a vásárlást még csak fontolgató érdeklődőknek a megfelelő döntés meghozatalához nyújtanak információt. Az APC csapata bármilyen - akár telefonon, akár interneten keresztül feltett - kérdésre legkésőbb 24 órán belül válaszol és megkezdi a hiba elhárítását.
A támogató munkatársak felkészültek arra, hogy 24 órán belül bármilyen hibát azonosítsanak, és megkezdjék az elhárítást: a legegyszerűbb mobil túlfeszültség-védelmi eszközöktől kezdve a több tíz kVA nagyságrendű háromfázisú megoldásokon át a megawatt nagyságrendű egyedi adatközponti megoldásokig minden szoftveres vagy hardveres hibára megoldást tudnak nyújtani. A támogató központban teszt- és demókörnyezet segítségével szimulálni tudják a felhasználói környezetet, és amennyiben telefonon nem sikerül a felmerült problémát megoldani, az APC szervizcsapata a helyszínen hárítja el a hibát. A magyar csapat hatékonyabb munkáját az ír support központ segíti.
Az APC technikai support központja helyi tarifával hívható a (40) 200-262-es kék számon vagy a cég központi telefonszámán, az (1) 272-4000-es telefonszámon. A támogatás munkanapokon 9-től 18 óráig érhető el. További információk: http://www.apc.com weboldal Támogatás menüpontja.
A kelet-közép-európai technikai support központ létrehozására azért volt szükség, mert az EMEA (Európai, Közel-Keleti és Afrikai) régió ezen térsége dinamikusan fejlődik, és az elmúlt években megsokszorozódott, évente 25 ezerre nőtt a térségből érkező hívások száma.
A támogató munkatársak felkészültek arra, hogy 24 órán belül bármilyen hibát azonosítsanak, és megkezdjék az elhárítást: a legegyszerűbb mobil túlfeszültség-védelmi eszközöktől kezdve a több tíz kVA nagyságrendű háromfázisú megoldásokon át a megawatt nagyságrendű egyedi adatközponti megoldásokig minden szoftveres vagy hardveres hibára megoldást tudnak nyújtani. A támogató központban teszt- és demókörnyezet segítségével szimulálni tudják a felhasználói környezetet, és amennyiben telefonon nem sikerül a felmerült problémát megoldani, az APC szervizcsapata a helyszínen hárítja el a hibát. A magyar csapat hatékonyabb munkáját az ír support központ segíti.
Az APC technikai support központja helyi tarifával hívható a (40) 200-262-es kék számon vagy a cég központi telefonszámán, az (1) 272-4000-es telefonszámon. A támogatás munkanapokon 9-től 18 óráig érhető el. További információk: http://www.apc.com weboldal Támogatás menüpontja.
A kelet-közép-európai technikai support központ létrehozására azért volt szükség, mert az EMEA (Európai, Közel-Keleti és Afrikai) régió ezen térsége dinamikusan fejlődik, és az elmúlt években megsokszorozódott, évente 25 ezerre nőtt a térségből érkező hívások száma.
Kulcsszavak: APC
Kapcsolódó cikkek
- Az IT kiadások mind nagyobb részét költjük energiára és hűtésre
- Univerzális laptop-akkumulátorok az APC-től
- APC: új InfraStruXure Central v4.0 szoftver
- Új Power Ready laptoptáskákat mutatott be a CeBIT-en az APC
- APC Blade Ready program: Két új partner
- Új, energiatakarékos hűtési megoldás az APC-től
- Az IBM az APC-t választotta moduláris, skálázható adatközpont-megoldások szállítására
- Nemzetközi tanúsítványt kínál az APC online adatközpont képzése
- Plug and Play, készre szerelt InfraStruXure az APC-től
- Orvosi laborok számára is kínál szünetmentes tápegységet az APC