BT - KDDI közös vállalat
Andy Green mondta: „A világ második legnagyobb piacaként Japán jó okkal foglal el előkelő helyet a BT prioritás rangsorán. Az ágazati jelentések a jelenlegi japán outsourcing piacot 90 milliárd dollárra1 becsülik, ami kétszer akkora, mint Ázsia-Óceánia többi része együtt. Továbbá, a menedzselt globális hálózati technológia kihívásai, a teljesítmény, megbízhatóság és biztonság iránti növekvő igényekkel együtt a hálózati outsourcing jelentős növekedését vetítik elő2.
„A KDDI-vel alakított közös vállalat tökéletesen alkalmas megszólítani ezt a piaci keresletet, ahol a BT hozza nemzetközi képességeit és bizonyított outsourcing eredmény-jegyzékét, a KDDI hozzájárulása pedig a helyi kapcsolatok, lehetőségek és az összpontosítás a japán piacra. A közös vállalat a BT Japan és a BT Infonet Japan meglévő ügyfeleit szolgálja ki. Ezen kívül, a közös vállalat szolgáltatások kiterjesztett sorát hozza a Japánban székelő, nemzetközi tevékenységet folytató vállalatok előnyére.”
A közös vállalat 100 alkalmazottal indul, akiket a BT és a KDDI teljes vállalati forrása támogat, ideértve a Kutatás és fejlesztés, az IP alapú szolgáltatások, pénzügyi erősség és valódi nemzetközi skála.
Tadashi Onodera így kommentált: „Ügyfeleink jelenlegi tendenciája, hogy hálózati és IT szükségleteik kielégítésére nemzetközi megoldásokra kötnek szerződést. Biztos vagyok abban, hogy a BT nemzetközi szolgáltatásainak erőforrásait és szakértelmét harmonizálva a KDDI sokéves, japán ügyfeleinknek nyújtott hazai és nemzetközi szolgáltatási tapasztalatával egy teljesen globális megoldást eredményez, ami megfelel ügyfeleink rendkívül magas követelményeinek. Bár a BT japáni üzleti tevékenysége és forrásai átkerülnek a közös vállalathoz, a cég továbbra is nyújt közvetlenül szállítói, pénzügyi és technológiai szolgáltatásokat.”
Kapcsolódó cikkek
- Jó évet zárt a British Telecom
- BT: Tíz egymást követő negyedévben nőtt a bevétel
- Megveszi a Deutsche Telekom a British Telecom-ot?
- Az Unilever meghosszabbítja a BT outsourcing szerződését
- Csökkent a British Telecom adózott eredménye
- Cisco-díjak a BT-nek
- Erős negyedévet zárt a BT
- A BT a globális hálózati szolgáltatók mezőnyének első negyedében
- A BT kezeli a Fiat Csoport telekommunikációs igényeit
- Nemzetközi kinevezések a BT-nél
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.