BT - KDDI közös vállalat

forrás Prim Online, 2006. június 26. 21:44
A BT, a világ egyik legnagyobb kommunikációs megoldásszállító vállalata, és a KDDI, Japán második legnagyobb teljes körű szolgáltatást nyújtó telefonszolgáltatója ma bejelentette egy 50-50 százalék alaptőkéjű közös vállalat létrehozását. Az ünnepélyes bejelentésen Tokióban részt vett Andy Green, a Bt Global Services vezérigazgatója és a BT igazgató tanácsának vezetője, valamint Tadashi Onodera, a KDDI elnök-vezérigazgatója. A tervek szerint a közös vállalat égisze alatt a két cég egymás erősségeit hasznosítja, hogy nemzetközi menedzselt szolgáltatásokat és hálózat-központú outsourcing megoldásokat nyújtsanak japán multinacionális vállalatok részére.



Andy Green mondta: „A világ második legnagyobb piacaként Japán jó okkal foglal el előkelő helyet a BT prioritás rangsorán. Az ágazati jelentések a jelenlegi japán outsourcing piacot 90 milliárd dollárra1 becsülik, ami kétszer akkora, mint Ázsia-Óceánia többi része együtt. Továbbá, a menedzselt globális hálózati technológia kihívásai, a teljesítmény, megbízhatóság és biztonság iránti növekvő igényekkel együtt a hálózati outsourcing jelentős növekedését vetítik elő2.

„A KDDI-vel alakított közös vállalat tökéletesen alkalmas megszólítani ezt a piaci keresletet, ahol a BT hozza nemzetközi képességeit és bizonyított outsourcing eredmény-jegyzékét, a KDDI hozzájárulása pedig a helyi kapcsolatok, lehetőségek és az összpontosítás a japán piacra. A közös vállalat a BT Japan és a BT Infonet Japan meglévő ügyfeleit szolgálja ki.  Ezen kívül, a közös vállalat szolgáltatások kiterjesztett sorát hozza a Japánban székelő, nemzetközi tevékenységet folytató vállalatok előnyére.”

A közös vállalat 100 alkalmazottal indul, akiket a BT és a KDDI teljes vállalati forrása támogat, ideértve a Kutatás és fejlesztés, az IP alapú szolgáltatások, pénzügyi erősség és valódi nemzetközi skála.

Tadashi Onodera így kommentált: „Ügyfeleink jelenlegi tendenciája, hogy hálózati és IT szükségleteik kielégítésére nemzetközi megoldásokra kötnek szerződést. Biztos vagyok abban, hogy a BT nemzetközi szolgáltatásainak erőforrásait és szakértelmét harmonizálva a KDDI sokéves, japán ügyfeleinknek nyújtott hazai és nemzetközi szolgáltatási tapasztalatával egy teljesen globális megoldást eredményez, ami megfelel ügyfeleink rendkívül magas követelményeinek. Bár a BT japáni üzleti tevékenysége és forrásai átkerülnek a közös vállalathoz, a cég továbbra is nyújt közvetlenül szállítói, pénzügyi és technológiai szolgáltatásokat.”

Kulcsszavak: KDDI +céginfo BT

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Battery Monitor 10.4

A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.

2024. november 21. 17:09

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 16:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01