BT: Tíz egymást követő negyedévben nőtt a bevétel
Bevétel 4864 millió font, 3%-os növekedés
Új szolgáltatásokból származó bevétel 1641 millió font, 18%-os növekedés, az összes bevétel 34%-át képviseli;
Különleges tételek és távozók előtti EBITDA 1386 millió font, 2%-os növekedés;
Adózás, különleges tételek és távozók előtti nyereség 639 millió font, 24%-os növekedés;
Különleges tételek és távozók előtti, egy részvényre jutó osztalék 5,8 penny, 26%-os növekedés;
A BT Retail (kiskereskedelmi üzletág) részesedése a szélessávú hálózat bővüléséből 30%;
Szélessávú felhasználók száma 2006. június 30-án 8,7 millió.
Ben Verwaayen, vezérigazgató így kommentálta az első negyedév eredményeit:
„A pénzügyi év kezdésére ez minden tekintetben egy erős, a korábbi negyedévekben látott lendületű teljesítmény. A bevétel tíz egymást követő negyedévben nőtt. Az EBITDA 2%-al nőtt, ami előrelépés az előző negyedévben elért növekedési rátához képest, az egy részvényre jutó osztalék pedig 26%-al nőtt, ez növekedésének tizenhetedik egymást követő negyedéve.”
„Nemzetközi üzleti tevékenységünk markánsan bővül, ebben a negyedévben több mint 200 új ügyfelet szereztünk Nagy-Britannián kívül.”
„Első negyedéves eredményeink megerősítik bizalmunkat, hogy ebben az évben képesek leszünk növelni bevételünket, az EBITDA-t és az egy részvényre jutó osztalékot.”
Kapcsolódó cikkek
- Jó évet zárt a British Telecom
- BT - KDDI közös vállalat
- Megveszi a Deutsche Telekom a British Telecom-ot?
- Az Unilever meghosszabbítja a BT outsourcing szerződését
- Csökkent a British Telecom adózott eredménye
- Cisco-díjak a BT-nek
- Erős negyedévet zárt a BT
- A BT a globális hálózati szolgáltatók mezőnyének első negyedében
- A BT kezeli a Fiat Csoport telekommunikációs igényeit
- Nemzetközi kinevezések a BT-nél
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.