A Konica Minolta új OLED fényforrása
A Konica Minolta szóvivője szerint a termék a következő üzleti évben, 2007-ben kerül piacra, és mint-egy 20 billió jen (175 millió USA dollár) többletbevételt fog eredményezni a következő üzleti években, egészen 2011 márciusáig. A Konica Minolta mintegy 1 trillió jent forgalmat bonyolít le évente, és az első olyan cég, amelyik képes ezt a terméket forgalomba hozni, mondta a szóvivő. Több cég is dolgozik ennek a terméknek a megvalósításán.
Az OLED ígéretes technológiának tűnik a következő generációs síkképernyős kijelzőknél, karóráknál, mobiltelefonoknál, mert az OLED képernyő világos, szín-gazdag látványt nyújt nagyobb látószögnél, alacsony teljesítményfelvétel mellett.
A Konica Minolta szerint ez a technológia irodák, háztartások alternatív megvilágítására is kiválóan használható. Az új fényforrás 64 lumen/W erősségű fehér fényt bocsát ki, ami körülbelül a jelenlegi fénycső világítás névértékének felel meg. A szóvivő szerint az új fényforrás fényesség szintje - hasonlóan a fénycsövekéhez - 1000 üzemóra után csökken csak a felére. Az OLED fényforrást általában üvegbe építik be, de hajítható anyagba is behelyezhető, ezzel a hajlékony fényforrások fejlődése is lehetővé vált.
Kapcsolódó cikkek
- Közepes irodáknak szánt fekete-fehér berendezés: bizhub 360
- Színes Konica Minolta csúcsmodell Magyarországon
- Új disztribútor a Konica Minolta csapatában
- Csapatjátékos: bizhub C252
- A Konica Minolta eladásai élen a közepes sebességű eszközöknél
- "Legjobb Vétel" díj a fekete-fehér kategóriában - bizhub 250/350
- A Konica Minolta ismét első a professzionális színes másolók piacán
- Magicolor 7450 professzionális felhasználóknak
- Új nyomtatásvezérlők a bizhub C300/C352 berendezésekhez
- Konica Minolta adomány a Szent Márton Gyermekmentőszolgálatnak