Szövetség az sms hirdetésekért
forrás Prim Online, 2006. augusztus 1. 12:19
A hazai vállalatok közül egyre többen próbálják ki az sms hirdetéseket. A trendnek lökést adhat, hogy a magyar direkt marketing piac két meghatározó szereplője - a Maxima és a SeeMe - szövetséget kötött egymással, melynek célja a mobiltelefonos reklámok új szintre emelése.
Az sms hirdetéseket több multinacionális vállalat alkalmazta már sikerrel kampányaiban, de a módszert a magyar kis- és középvállalatok is rendszeresen igénybe veszik. A hazai piacon meghatározó szerepet játszó Maxima online dm rendszer és az sms marketing megoldásokra szakosodott SeeMe összefogásának köszönhetően most lehetővé vált, hogy az sms kampányok megrendelői a Maxima több százezer fős adatbázisából több mint 50 különböző szűrőfeltétel segítségével találják meg célcsoportjukat. Ennek köszönhetően a jövőben még jobban célzott, hatékony reklámüzeneteket juttathatnak el fogyasztóik mobiltelefonjaira. Mivel az sms hirdetések a gyakorlatban átlagosan 10% feletti válaszarányt produkálnak, elmondható, hogy a módszer kitűnően alkalmas vásárlásösztönzésre.
Kapcsolódó cikkek
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Napi 60 sms-t küldenek a koreai tizenévesek
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
- 13 éves lány nyerte az SMS gyorsasági versenyt
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google rádiós reklámokat is értékesít
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével