Szövetség az sms hirdetésekért

forrás Prim Online, 2006. augusztus 1. 12:19
A hazai vállalatok közül egyre többen próbálják ki az sms hirdetéseket. A trendnek lökést adhat, hogy a magyar direkt marketing piac két meghatározó szereplője - a Maxima és a SeeMe - szövetséget kötött egymással, melynek célja a mobiltelefonos reklámok új szintre emelése.
Az sms hirdetéseket több multinacionális vállalat alkalmazta már sikerrel kampányaiban, de a módszert a magyar kis- és középvállalatok is rendszeresen igénybe veszik. A hazai piacon meghatározó szerepet játszó Maxima online dm rendszer és az sms marketing megoldásokra szakosodott SeeMe összefogásának köszönhetően most lehetővé vált, hogy az sms kampányok megrendelői a Maxima több százezer fős adatbázisából több mint 50 különböző szűrőfeltétel segítségével találják meg célcsoportjukat. Ennek köszönhetően a jövőben még jobban célzott, hatékony reklámüzeneteket juttathatnak el fogyasztóik mobiltelefonjaira. Mivel az sms hirdetések a gyakorlatban átlagosan 10% feletti válaszarányt produkálnak, elmondható, hogy a módszer kitűnően alkalmas vásárlásösztönzésre.
Kulcsszavak: SMS reklám

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59