IP alapú Call Center a Volksbanknál
"Az úgynevezett Outbound modul az Alcatel Call Center kiegészítő része, melynek segítségével könnyen és gyorsan el tudjuk érni régi és új ügyfeleinket a megfelelő tájékoztatás érdekében - legyen ez egyszerű visszahívás, vagy egy kampányban résztvevő ügyfelek megkeresése" - mondta Skonda Mária a Volksbank vezérigazgató-helyettese.
"Hívás indítása esetén a képernyőn automatikusan láthatóvá válnak a hívandó ügyfél adatai, valamint az ügyfél-tájékoztatás előzményei is. A hívások indítása - a kezelői képernyőn egy megfelelő ikonra kattintva - akár teljesen automatizálható, ez jelentősen leegyszerűsíti az ügyintézők munkáját és növeli hatékonyságukat. Ügyfeleink is elégedettebbek, hiszen gyors és pontos tájékoztatást kapnak, és nem kell minden alkalommal a korábban történt eseményeket feleleveníteni" - tette hozzá Patak László, a Volksbank-Line/Call Center osztályvezetője.
Az új Call Center az események adminisztrációjának nagy részét is automatikusan elvégzi, amelyek elemzése jelentős segítséget nyújt az ügyfélszolgálat működéséhez, illetve marketingkampányok tervezéséhez. A hívás, illetve megkeresés eredményét eltárolva részletes statisztikák készíthetők a kampány minden eleméről, amelyek segítségével mind az ügyintézők munkája, mind a megkeresés hatékonysága jól mérhető. Az Alcatel Outbound lehetőséget kínál különböző script-ek létrehozására, amely azt jelenti, hogy egy előre elképzelt kérdéssor lépéseit egymás után, az adott válaszoktól függően jeleníti meg a kezelői képernyőn - a beszélgetéssel párhuzamosan futva - a válaszoktól függően más irányú kérdéssorokon haladva.
A Call Center operátorok eddig hagyományos digitális telefonmelléken dolgoztak, amely most a Call Center osztály költözése okán szintén átkerült az Alcatel IP telefonjaira. Az agentek IP telefonjai a megszokott szolgáltatásokat teljes mértékben megtartva VPN-en keresztül csatlakoznak az Alcatel Call Serverére, integrált VoIP áramkörök segítségével. Így a pénzintézetekre kötelező érvényű biztonsági előírásoknak is megfelel a rendszer.
A központi telephelyen elhelyezett, a bank IBM DB2 adatbázisával integrált Alcatel 4625 IVR (Integrated Voice Response) berendezés automatizált szolgáltatásokat (tájékoztató hangbemondások szolgáltatásokról, akciókról, ügyfél-azonosítás, számlaegyenleg lekérdezése adatbázisból, árfolyamok lekérése faxon is) biztosít az ügyfelek számára. Az IVR szorosan együttműködik a Call Centerrel, mely a hívót a nyelv és a választott termék szerint a legalkalmasabb kezelőhöz irányítja. A hívás beérkezésekor a kezelőnek CTI (Computer Telephony Integration) alkalmazás nyújt gyors tájékoztatást, ez teszi lehetővé hogy az IVR-ban a kóddal vagy hívószámukkal azonosított ügyfelek ügyféladatai a kezelői monitoron automatikusan megjelenjenek, biztosítva a hatékony, gördülékeny ügyintézést.
Kapcsolódó cikkek
- Romániában nyitott irodát a NextiraOne
- Változik a contact centerek vállalati szerepe
- Egyre könnyebb a védekezés a vállalati belső adathalászok ellen
- Gold Partner lett a NextiraOne
- A GSM telefonok is az üzleti kommunikációs rendszerek integrált részesei lehetnek
- NextiraOne: megoldás GSM telefonok üzleti kommunikációs rendszerbe integrálására
- VoIP és IPC a hazai vállalati telefóniában
- Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank
- NextiraOne Magyarország-McAfee: biztonságos államigazgatási intézmények
- A NextiraOne kinevezte új európai vezérigazgatóját
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.