IP alapú Call Center a Volksbanknál

forrás Prim Online, 2006. augusztus 14. 17:04
A Magyarországi Volksbank a múlt év végén közel 50 százalékkal bővítette fiókhálózatát, így gyorsabb ütemben kellett a megnövekedett ügyfélkört kiszolgáló Call Center fejlesztését elvégezni. A bank a projekt tervezését és megvalósítását a NextiraOne Magyarországra bízta.
Az új megoldás egyedisége abban rejlik, hogy nem képez önálló rendszert, hanem a már meglévő híváskezelő alkalmazásra (Call Center Kliens) támaszkodik, annak adatait és technológiáját használja, így például az ügyféladatokat már a hívás indításakor feltünteti. Az új fejlesztésnek köszönhetően rövidebb a telefonbeszélgetések ideje, ezért gyorsabb ügyintézés válik lehetővé. Egységesebb a kimenő tevékenységek összehangolása és statisztikája is. Újdonság továbbá, hogy a Volksbank-Line nyitva tartása meghosszabbodott, így már munkanapokon 8-20 óráig, hétvégén 9-16 óráig tudja az ügyfelek hívását fogadni.

"Az úgynevezett Outbound modul az Alcatel Call Center kiegészítő része, melynek segítségével könnyen és gyorsan el tudjuk érni régi és új ügyfeleinket a megfelelő tájékoztatás érdekében - legyen ez egyszerű visszahívás, vagy egy kampányban résztvevő ügyfelek megkeresése" - mondta Skonda Mária a Volksbank vezérigazgató-helyettese.

"Hívás indítása esetén a képernyőn automatikusan láthatóvá válnak a hívandó ügyfél adatai, valamint az ügyfél-tájékoztatás előzményei is. A hívások indítása - a kezelői képernyőn egy megfelelő ikonra kattintva - akár teljesen automatizálható, ez jelentősen leegyszerűsíti az ügyintézők munkáját és növeli hatékonyságukat. Ügyfeleink is elégedettebbek, hiszen gyors és pontos tájékoztatást kapnak, és nem kell minden alkalommal a korábban történt eseményeket feleleveníteni" - tette hozzá Patak László, a Volksbank-Line/Call Center osztályvezetője.

Az új Call Center az események adminisztrációjának nagy részét is automatikusan elvégzi, amelyek elemzése jelentős segítséget nyújt az ügyfélszolgálat működéséhez, illetve marketingkampányok tervezéséhez. A hívás, illetve megkeresés eredményét eltárolva részletes statisztikák készíthetők a kampány minden eleméről, amelyek segítségével mind az ügyintézők munkája, mind a megkeresés hatékonysága jól mérhető. Az Alcatel Outbound lehetőséget kínál különböző script-ek létrehozására, amely azt jelenti, hogy egy előre elképzelt kérdéssor lépéseit egymás után, az adott válaszoktól függően jeleníti meg a kezelői képernyőn - a beszélgetéssel párhuzamosan futva - a válaszoktól függően más irányú kérdéssorokon haladva.

A Call Center operátorok eddig hagyományos digitális telefonmelléken dolgoztak, amely most a Call Center osztály költözése okán szintén átkerült az Alcatel IP telefonjaira. Az agentek IP telefonjai a megszokott szolgáltatásokat teljes mértékben megtartva VPN-en keresztül csatlakoznak az Alcatel Call Serverére, integrált VoIP áramkörök segítségével. Így a pénzintézetekre kötelező érvényű biztonsági előírásoknak is megfelel a rendszer.

A központi telephelyen elhelyezett, a bank IBM DB2 adatbázisával integrált Alcatel 4625 IVR (Integrated Voice Response) berendezés automatizált szolgáltatásokat (tájékoztató hangbemondások szolgáltatásokról, akciókról, ügyfél-azonosítás, számlaegyenleg lekérdezése adatbázisból, árfolyamok lekérése faxon is) biztosít az ügyfelek számára. Az IVR szorosan együttműködik a Call Centerrel, mely a hívót a nyelv és a választott termék szerint a legalkalmasabb kezelőhöz irányítja. A hívás beérkezésekor a kezelőnek CTI (Computer Telephony Integration) alkalmazás nyújt gyors tájékoztatást, ez teszi lehetővé hogy az IVR-ban a kóddal vagy hívószámukkal azonosított ügyfelek ügyféladatai a kezelői monitoron automatikusan megjelenjenek, biztosítva a hatékony, gördülékeny ügyintézést.
Kulcsszavak: NextiraOne

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk

Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.

2024. május 11. 17:10

Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel

25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.

2024. május 8. 15:57

A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl. 

2024. május 7. 20:30

Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai

Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a ​ vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.

2024. május 1. 16:10

A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei

Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban. 

2024. április 29. 19:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36