Siemens Com: német, brazil, török szolgáltatóknál

Kovács Attila, 2006. augusztus 26. 13:19
Németország harmadik legnagyobb kábelhálózat-üzemeltetője, a Kabel BW GmbH & Co. KG a Siemens Communicationsot bízta meg hálózatának bővítésével.
A Siemens Voice-over-Cable megoldása lehetővé teszi, hogy a Kabel BW ügyfeleinek innovatív IP-alapú és multimédia-szolgáltatásokat kínáljon. A Siemens Surpass IP platformjára épülő,  tisztán softswitch alapú architektúra a most is meglévő szolgáltatások (pl. Triple Play) mellett újdonságokat is hoz a hálózatba. Ilyenek az IP-alapú hang- és adatszolgáltatások, a Unified Messaging, továbbá a fix-mobil konvergencia, IP Centrex, IP-telekom rendszerek és IP-tévézés. Újdonság, hogy a kábel-előfizetők nem csak NCS (Network-based Call Signaling) protokoll szerinti, hanem az új SIP (Session Initiation Protocol)  alapú telefonokat is használhatnak, sőt a hálózatra ISDN-előfizetők és üzleti ügyfelek is csatlakozhatnak. Ezáltal szolgáltatócsere esetén megtarthatják infrastruktúrájukat. Európában  többek között az UPC,  a svéd Com, a holland Casema és  Essent kábeltársaságok használják a Siemens Voice-over-Cable megoldását. Az amerikai kontinensen a  Cablevision (USA), a kanadai Shaw és a mexikói Multimedios tartozik a Siemens-technológia alkalmazói közé.

A Brasil Telecom lett a Siemens századik menedzselt ügyfele a távközlési szolgáltatók között. A brazil társaság részére a Siemens Com fogja üzemeltetni és karbantartani hálózati infrastruktúráját, az ország két szövetségi államában (Santa Catarina és Paraná), ahol az előfizetők száma mintegy 3,2 millióra tehető. A három éves futamidejű, 75 millió euró értékű szerződés értelmében a Siemens szolgáltatása kiterjed a Brasil Telecom kapcsolástechnikájára, újgenerációs- (NGN)  és transzporthálózatára, beleértve az optikai szakaszokat is. Ugyancsak a Siemens menedzseli a hálózat áramellátását, légkondicionálását és a mobilhálózat üzemeltetését.

A Siemens menedzseli, gondozza a jövőben a török Borusan Telekom távközlési szolgáltató hálózati csomópontjait. Az egyelőre egy évre megkötött menedzselt szolgáltatási szerződés értelmében kabantartja és zavarelhárítást végez a Borusan Telekom ún. Points of Presence (PoP) csomópontjain, amelyeken át az ország 500 legnagyobb vállalat közül mintegy 160 csatlakozik a telefon- és adathálózatra. Emellett a Siemens látja el a teljes pótalkatrész-menedzsment feladatait, beleértve a logisztikát, a javítást és a készletezést.

Rövid időn belül a második Frost & Sullivan kitüntetést kapta meg a Siemens Com: ezúttal a „Product of the Year Award 2006” díjban részesült a „Surpass Home Entertainment“ nevű IPTV megoldása. A Frost & Sullivan elemzői döntésüket a termék kiemelkedő minőségével és sikeres piaci bevezetésével indokolták. További pozitívumként értékelték, hogy a Siemens-megoldás segítségével egyszerűen és gyorsan lehet interaktív, hozzáadott értékű szolgáltatásokat beilleszteni a távközlési szolgáltatók IPTV ajánlatába.
Kulcsszavak: Siemens

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01