Megújultak a T-Pont üzletek
A vállalatcsoport az év elején, a Magyar Telekom és a T-Mobile Magyarország egyesülése után döntött a T-Pont üzletek és a T-Mobile bolthálózat egyesítéséről. A havonta átlagosan 170-180 ezer ügyfelet kiszolgáló bolthálózat harmonizációjánál a költségtakarékossági szempontok mellett az ügyfélkiszolgálás hatékonyabbá tétele volt a cél. A megújult üzletekben a Magyar Telekom Csoport (T-Com, a T-Mobile, a T-Online, T-Kábel) minden lakossági terméke, szolgáltatása megvásárolható egy helyen. Az arculatukban azonos T-Pontok az országban egyedülállóak, hiszen azokban vezetékes, mobil- és internetszolgáltatások egyaránt hozzáférhetőek.
A megújult T-Pontok a Deutsche Telekom nemzetközi irányelveinek megfelelően magas színvonalon szolgálják ki az ügyfeleket. A kialakítás során fontos szempont volt, hogy az üzletbe betérők az új termékeket vásárlás előtt kipróbálhassák, emellett az üzlettérben található plazmatévéken a reklámfilmeken és multimédiás ismertetőkön keresztül megismerhessék a legújabb ajánlatokat. Az üzlethálózat integrációját lebonyolító szakemberek olyan további innovatív megoldások bevezetésén dolgoznak, amelyek még hatékonyabbá és gördülékenyebbé teszik az ügyfélkiszolgálást.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- A Magyar Telekom refinanszírozza 34 milliárd forintnyi hitelét
- Magyar Telekom: további integráció
- Magyar Telekom: opciólehívások saját részvény állományból
- Magyar Telekom - 1,5 milliárd forint a KFKI korábbi tulajdonosainak
- Concorde: Vártnál jobb Magyar Telekom eredmény
- MTelekom: 14,3 százalékkal kisebb eredmény
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.