Reklámzabálók éjszakai műszakja
2006. november 25-én a Budapest Kongresszusi Központban. Az esemény a "Nagygyűlés" elnevezést kapta, az ezt bejelentő mai sajtótájékoztató pedig "brigádgyűlés" lett, ahol "Borsos Sándor Kartárs", a Nagygyűlés Szervező Bizottságának Vezetője elmondta: minden eddiginél színesebb programmal segítik az élmunkásokat vállalásuk teljesítésében.
„Jean Marie Boursicot kartárs, hőn szeretett Vezérünk idén is 200%-ot vállalt: 800 000 tekercset tartalmazó filmtárából minden eddiginél több titkos reklámremeket hozott nyilvánosságra mindannyiunk színvonalas szórakoztatására.
Bemutatkozik a testvéri dél-koreai nép színes és egzotikus reklámkultúrája, 30 igazi távol-keleti gyöngyszemmel. „Superstars of Ads” címmel internacionalista szellemben a világ legnagyobb IKON-jainak reklámfilmes kirándulásaiba pillanthatunk be. Ezt az összeállítást a november 25-i Nagygyűlés után az ország filmszínházaiban több héten keresztül tekinthetik meg az erre éhes tömegek.
Az idei évben a MAKSZ-os Kartársakkal vállvetve mutatjuk be a Clio Awards 2005 -ben díjazott filmjeit.
A hazai meglepetésről - egyelőre a konspiráció megakadályozása miatt nem beszélhetünk - annyit már most is elárulhatunk, hogy szilárd egységbe fogja forrasztani élcsapatunkat.
Mozgalmunk erejét mutatja az MRSZ Kartársaikkal folytatott együttes küzdelmünk sikere is: szeptemberben már bemutattuk a Superstars of Ads összeállítást, amely minden ideológiai ellenállást legyőzött, és az októberi Reklámhéten is sikerrel vetítették a filmeket ” - mondta Borsos Sándor.
A Brigádgyűlésen - távollétében - felolvasták Pajkos József élmunkás levelét is.
Idézet a kiáltványból:
„Kartársak!
A reklámfogyasztás nemzetközi méreteket öltött: a világ több mint 50 országának 170 városában 12 millióan ismerik már a Reklámzabálók Éjszakájának eszméjét. Hazánk az elmúlt ötéves tervet sikeresen teljesítette!
Brigádunk most újabb csapást kíván mérni a béke és reklám ellenségeire! Ezért nagy vállalást tettünk: elhatároztuk, hogy ebben az évben 200%-kal több reklámot fogunk megnézni! Vállalásunkhoz üzemünk női brigádja is csatlakozott, élén Csillag Anna élmunkásnővel, és nem kisebb felajánlással, mint hogy idén 300%-kal többet fognak táncolni és bulizni. Ebből az alkalomból munkaversenyt hirdetünk az eszme valamennyi elkötelezett hívének.
Célunk, hogy az ideológia terjedése országos mérteket öltsön és ezzel az eszme eluralja hazánkat. Mozgalmunkhoz bárki csatlakozhat a munkás-paraszt-értelmiségből, aki vállalja, hogy a Brigádunkkal egy zászló alatt menetel. A megbízhatatlan egyéneket is sikeresen agitáljuk: az egy Matinén és egy Éjszakán át tartó totális ideológiai átképzéssel biztosítjuk, hogy a nemes eszme és a társadalom építését válasszák a közveszélyes reklámkerülők, és a nemes munkaversenyben ők is részt vállaljanak. A Reklámzabálók Éjszakája azonban ennél is több: egy különleges kulturális élmény, egy örömünnep, amelyben mindenkinek részesülnie kell. Tudjuk: általa a tömegek gondolati és filozófiai fejlődése kiteljesedik.
A Reklámzabálók Brigádja nevében arra kérünk minden élmunkást: álljon közénk, hogy együtt menetelve hozzunk dicsőséget mozgalmunk zászlajára! November 25-én újabb csata vár ránk, hiszen ekkor következik a Brigádunk által olyannyira várt Nagygyűlés a Budapesti Kongresszusi Központban: öt kontinensről közel 600 reklámfilm, fergeteges hangversenyek, esztrádműsor, hajnalig tartó mulatság és persze számos meglepetés vár mindenkit.
Idén a családos élmunkásokra is gondoltunk: 14 órától 18 óráig tartó Matinéra a 14 év alatti gyermekek ingyen jöhetnek, a Nagygyűlés alatt pedig szakképzett óvónők vigyáznak a gyermekekre, hogy a szülők teljesíthessék a munkaversenyben vállalt kötelezettségeiket, és minél több reklámfilmet nézzenek. Az este 8-tól hajnali 4-5 óráig tartó Reklámzabálók Éjszakáján pedig kibontakozik a Nagygyűlés ideológiai eszmei mondanivalója: öt kontinens agitációs propaganda-gyöngyszemei és hazai iparunk remekművei mellett az internacionalizmus jegyében is igen sok reklámot tekintenek meg a munkaversenyben részt vevő élmunkások.
Elindult a mozgalom új honlapja is (www.reklamzabalok.hu), amely számos újdonsággal, érdekességgel és csemegével segíti a Brigád életét. Szemet gyönyörködtetően realista szín- és formavilágával, tartalomgazdagságával a honlap ösztönzi majd élmunkásaink szellemi és ideológiai épülését. Új Blog, Fórum és Kvíz (Jegynyeremény) menüpontjain a Brigádunk tagjai megvitathatják ügyes-bajos dolgaikat, játszhatnak, és belépőjegyeket nyerhetnek az idei Nagygyűlésre. A Kedvencek menüpontban az internacionalizmus jegyében öt kontinens testvéri kreatív brigádjainak reklámfilmcsodáit tekinthetjük meg és tölthetjük le.
Idén ismét lesz Kreatív Verseny (www.reklamzabalok.hu szavazás menüpont), ahol a hazai Kreatív kartársak maradandó alkotásaira szavazhatnak népünk fiai (munkások, parasztok, értelmiségiek).
Élmunkás brigádunk tagjai az IWIW-en ápolhatják egymással a kartársias kapcsolatot. Ugyanitt folytatjuk a tagfelvételt: sorainkba léphet mindenki, aki ismerősnek jelöli Reklámzabáló Brigádunkat. IWIW-es közösségünk tagjai és a legserényebb pártmunkásaink jutalomban részesülhetnek.
Fiaink, lányaik és asszonyaink már kinyomtatták a belépőket, amelyek a készlet erejéig hozzáférhetők a TEX-nél és a partnerirodákban (utána már csak pult alatt).
Belépők árai:
Matiné: 2900 Ft.
Reklámzabálók Éjszakája: 4900 Ft.,
Nagyon Fontos Kartárs (NFK) belépő: 7900 Ft (Külön beléptetés, székbiztosítás az első sorokban, elkülönített Élmunkás-társalgó.) "
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google rádiós reklámokat is értékesít
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Beyoncé reklámozza a Samsung Ultra Music telefonját
- Egyesült Államok: tavaly 34 százalékkal nőttek az online hirdetési kiadások
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.