Nehézkesen indul a Zune világhódító, iPod-ölő útjára

Genda Csongor Zoltán, 2006. november 15. 20:15
Eddig sokat lehetett hallani/olvasni a Microsoft iPod-gyilkos készülékéről, azonban most megjelent a Zune a kereskedelmi forgalomban is. Az első visszajelzések alapján azonban nem özönlötték el az üzleteket a redmondi médialejátszóra vágyó vásárlók.
A keddi napon több mint 30.000 kereskedő kezdte meg a Zune árusítását, azonban sehol sem lehetett észlelni a boltok előtt kígyózó sorokat, mint ahogyan arra példa volt az Xbox 360-as debütálásakor, illetve a múlt héten megjelenő PlayStation 3 esetében. Az AFP hírügynökség tudósítója betért egy New York-i szaküzletbe, ahol megkérdezésére a részlegvezető azt nyilatkozta, hogy csupán pár darab Microsoft-lejátszót sikerült addig értékesíteniük, és véleménye szerint zárásig körülbelül húsz készülék talál majd gazdára. A San Fransico-i lapok is arról számoltak be, hogy igencsak nehézkesen indul a Zune világhódító, iPod-ölő útjára, ugyanis az egyik ottani bevásárlóközpontban délutánig mindössze egyetlenegy készüléket adtak el.

Ugyan a 30 GByte-os Microsoft-termék 250 dollárba kerül, akárcsak egy hasonló iPod, és azzal szemben FM-rádió, valamint vezeték nélküli kapcsolat gazdagítja annak felszereltségét, számos kritikusa a készüléknek azon a véleményen van, hogy a Zune nem jelent konkurenciát a Apple-lejátszó számára.

Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte

Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.

2024. november 20. 15:10

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.

2024. november 15. 20:25

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59