Club Nokia: tesztelték a Nokia 6131 mobilkészüléket
Ez már a tizenkettedik alkalom volt, hogy a Nokia új készülékének bevezetését termékteszt kíséri Magyarországon. Ennek keretében a vállalat az érdeklődő mobiltelefon-használóknak, illetve a Club Nokia hűségprogram tagjainak elsők között biztosít lehetőséget arra, hogy ingyenesen kipróbálják a készüléket. A Nokia a fogyasztók számára biztosított exkluzív tesztelési lehetőséggel egyben új marketingeszközt teremtett a fogyasztók közvetlen elérésére.
Emlékeztetőül: a Nokia 6131 telefon kagylómobil, melynek festése puha tapintású, részleteiben krómozott. Funkciókészlete gazdag, egy nyolcszoros digitális zoommal felszerelt 1,3 megapixeles kamerát tartalmaz, belső QVGA kijelzője 16 millió színt képes megjeleníteni, külső kijelzője pedig 262 ezer színt támogat. Beépített digitális zenelejátszó és a vizuális rádiót támogató FM sztereó rádió, Nokia Xpress hangüzenet-küldés funkció és a Push-to-Talk kapcsolat jellemzi a készüléket. A Nokia 6131 az idei év második negyedévétől kapható a magyar piacon.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Három új Nokia telefon
- Vihart és villámot előre jelző mobil
- Klasszikus mobiltelefon a Nokiától
- Origami telefon a Nokiától
- Két újabb N-szériás Nokia mobil
- 2,5 milliárd dolláros kínai megrendelést kapott a Nokia
- Átfogó Nokia-felmérés a mobiltárolási szokásokról
- Van jövője az alapmobiloknak: 200 millió fölött a Nokia 1100
- Hét új mobilkészüléket mutatott be a Nokia
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.