Tovább bővül a Digitális Győr projekt
A rendszer üzemeltetői folyamatos megfigyelés alatt tartják a terminálokat, ellenőrizve azok rendeltetésszerű használatát, illetve nyomon követve terheltségüket, hogy felismerjék az esetleges igényeket további információs központok felállítására.
Decemberben megvalósul még a projekt egy másik nagyszabású, a város fokozottabb közbiztonságát megvalósító eleme; december 20-án olyan tűzoltási bevetést támogató rendszert vezetnek be, amely alkalmas lesz arra, hogy a tűzfészek közelében tartózkodó tűzoltó sisakkamerájáról közvetített kép a parancsnoki jármű számítógépének monitorján megjelenjen.
A projekt irányítói következő lépésként Győr belvárosának teljes lefedését biztosító, vezeték nélküli információs hálózat beindítását határozták el. Ezt követően pedig egy olyan tömegközlekedési rendszert kívánnak kiépíteni, mely lehetővé tenné, hogy a forgalomirányítás valós idejű információkat kapjon a tömegközlekedési járatok telítettségéről és pillanatnyi helyzetéről.
A rendszer magába foglalja majd valamennyi hivatal már kiépített digitális hálózatát, s ez által megteremtődik az úgynevezett elektronikus önkormányzati ügyintézés technikai lehetősége, amely szintén a lakosság kényelmesebb ügyintézését szolgálná.
Kapcsolódó cikkek
- A Siemens valósította meg az e-közigazgatási rendszert Szegeden
- e-GO díjas Törökbálint honlapja
- Április végén indul az elektronikus ügyintézés Kecskeméten
- Elektronikus ügyfélszolgálati rendszer Hódmezővásárhelyen
- Magyarország: az "e" sokkal nagyobb szerepet játszik, mint a kormányzás
- E-ügyintézés Budaörsön
- A Francia Nemzetgyűlés is Linuxra vált
- Siófok: kétnapos e-Magyarország, e-kormányzat konferencia
- Megnyílt az e-kormányzati módszertani központ
- Kiépült az e-közigazgatás Egerben
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.