Sony Ericsson tükörfelületű kagylótelefon: színkódokkal különbözteti meg névjegyeit
A telefon előlapjának sima, félig átlátszó kidolgozása lehetővé teszi a képernyőikonok „elrejtését”. (Ezek jelzik, amikor új esemény történik a telefonon.) A szintén a telefon felszíne alá alá rejtett külső kijelző pedig felfedi a hívó fél személyét.
A feltűnő kialakítást számos új megvilágítási effekt egészíti ki, amelyek személyre szabják a telefont, sőt a felhasználó „színkóddal” jelölheti névjegyeit. A menü és a képernyő külseje és hangulata beállítható úgy is, hogy megfeleljen az adott napszaknak: napközben ragyogó háttérkép, éjjel pedig megnyugtató vagy halvány háttér.
A beépített VGA-fényképezőgéppel pillanatfelvételek készíthetők és azonnal megoszthatók a Picture Blogging segítségével (a képek a Z310i készülékről közvetlenül a blogoldalra tölthetők), vagy az MMS szolgáltatással.
A készülék három egyedi színben kapható: elegáns fekete, bronzvörös és pink.
A Z310i háromsávos EDGE/GPRS 900/1800/1900 készülék 2007 első negyedévétől kapható hazánkban.
Kapcsolódó cikkek
- Sony Ericsson P1 okostelefon
- Sony Ericsson Walkman mobilok a Vodafone kínálatában
- Z750: a Sony Ericsson első, HSDPA képes mobiltelefonja
- Új walkman készüléket mutatott be a Sony Ericsson
- Sony Ericsson W660 Walkman mobiltelefon
- Professzionális fényképek könnyedén, telefonnal
- Sony Ericsson: új Walkman telefon
- Sony Ericsson: kilenc új mobilkészülék
- Indiában gyárttat olcsó mobilokat a Sony Ericsson
- Sony Ericsson Bravia mobiltelefon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.