Tavaly év végén 2,6 milliárd mobilhasználó világszerte
A nagyságra második piacon, Nyugat-Európában ugyan 433 millió használó van, de az elterjedtség már most 108 százalékos.
A mobiltelefónia szempontjából harmadik térség az ázsiai-csendes-óceáni, 363 millió mobilhasználóval, 48 százalékos telítettséggel.
A negyedik Kelet-Európa, ahol 321 milliós az ügyfélkör, és 93 százalékos a telítettség.
A sorban következő Közel-Kelet és Afrika 301 millió használóval, 26 százalékos telítettséggel, Latin-Amerika 293 használóval és 51 százalékos telítettséggel, Észak-Amerika 253 millió használóval és 78 százalékos telítettséggel rendelkezik.
A mobiltávközlés iránti nem lankadó érdeklődést jelzi, hogy barcelonai kiállításra és vásárra több mint 60 ezer látogatót várnak a tavalyi mintegy 50 ezer után. Az idén 1300 kiállító van jelen a tavalyi 962 cég után.
Kapcsolódó cikkek
- Sharp ultravékony fényképező modul mobiltelefonok számára
- 3 millió iPhone-nal készül a startra az Apple?
- iPhone az Ebay-en 1500 dollárért
- HTC mobiltelefon érintős képernyővel
- SGH-E590: Újabb designer készülék a Samsungtól
- 29-én mutatkozik be az iPhone
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Baleseteket előre jelző mobil
- Samsung "miniszoknya" telefon
- Mobilfunkciós mp3-lejátszó
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.