Megosztja az iPhone nevet a Cisco az Apple-lel
Mint ismeretes, az Apple januárban bemutatta az elmúlt évek leginkább várt fogyasztói elektronikai készülékét, az érintőkijelzős iPhone-t, azonban röviddel ezután a márkanév jogos tulajdonosa, a Cisco benyújtotta keresetét Steve Jobs vállalata ellen. A világ legnagyobb távközlési és számítógéphálózat-építője ugyanis még 2000-ben felvásárolta az Infogear Technology céget, amely már évekkel azelőtt levédette a vita tárgyát képező nevet, a Cisco egyik leányvállalata, a Linksys pedig 2006 végén mutatta be ugyanezen névre keresztelt internetalapú telefonjait. A felperes képviselőinek elmondása szerint az amerikai számítógépgyártó megkereste őket az iPhone márkanév ügyében, azonban röviddel a Macworld konferencia előtt abbamaradtak a tárgyalások.
Az Apple-nek azonban sikerült elkerülnie a pereskedést, ugyanis kiegyezett a Ciscóval a márkanév használatát illetően, sőt a jövőben biztonsági és az interoperabilitást érintő kérdésekben is együttműködik majd a két vállalat. A felek a megállapodás részleteit nem hozták nyilvánosságra.
Az Apple nyáron piacra dobja az iPhone-t az Egyesült Államokban, Európában pedig a negyedik negyedévben kezdik meg annak forgalmazását.
Kapcsolódó cikkek
- Sharp ultravékony fényképező modul mobiltelefonok számára
- 3 millió iPhone-nal készül a startra az Apple?
- iPhone az Ebay-en 1500 dollárért
- Új Linksys hálózati termékek kisvállalkozásoknak
- HTC mobiltelefon érintős képernyővel
- Az Apple frissíti MacBook Pro modelljeit
- SGH-E590: Újabb designer készülék a Samsungtól
- 29-én mutatkozik be az iPhone
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Biztonságos üzleti szolgáltatások bárhol, bármikor, bármely hálózaton
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.