Mint a mágnes
A CMST a SAS Institute CRM Knowledge Solution Series (CKSS) sorozatának első ajánlata. Az iparág- és alkalmazásspecifikus megoldásokat tartalmazó sorozat tagjai - gyors eredményeket kínálva a legégetőbb ügyfélkapcsolati irányítási feladatokra - segítik majd a marketingmunkát, s így alkalmazásuk hatékonyabb ügyfélelérést és -kiszolgálást ígér. A sorozatot később a csalások felderítésére és a keresztértékesítésre is kiterjesztik.
A CMST a folyamatot teljes egészében támogató, integrált lemorzsolódáskezelő megoldás, vagyis az adatok összegyűjtését és raktározását az előrejelzéses alapon működő lemorzsolódásmodellezés követi, az eredményeknek az értékesítési hálózatban dolgozók részére történő "elosztása" pedig a legkülönbözőbb adathordozókon - többek között vállalati intraneten és portálokon - keresztül történik.
A SAS Institute globális informatikai stratégája, Jim Davis szerint az európai és amerikai telekommunikációs cégeknek évente körülbelül negyedmilliárd dollárjuk bánja az ügyfél-lemorzsolódást. Az európai telekommunikációs cégeknél tapasztalt évenkénti átlagos 25-30 százalékos lemorzsolódási arány mellett az elvesztettek helyett új ügyfelek szerzése akár 3 évet és ügyfelenként 700 dollárnyi költséget is jelenthet. Ezért a fenti, a lemorzsolódás megállításához használható megoldás - állítja Davis - nagymértékben segítheti a telekommunikációs cégeket, hogy fenntartsák megszerzett piaci pozícióikat.
A megoldás részeként kifejlesztett Rapid Result szolgáltatással pedig - a szokásos 3-4 hónap helyett - a felhasználó és a telepítő közös munkával akár 2-6 hét alatt is mutathat fel eredményt.
A Magyarországon most bevezetésre kerülő terméket már több európai telefontársaság is alkalmazza. Így például a marketingkampányok célcsoportjainak kiválasztása, az árszimuláció és olyan nem CRM-es - például az emberi erőforrások elemzése - alkalmazások mellett a lemorzsolódás-kezeléshez is SAS Institute-terméket használ Franciaország vezető telekommunikációs vállalata, a France Télécom. Ennek része a France Télécom Cartes, amelynek ügyfelei hívásaik díját közvetlenül bankszámlájukról vagy telefonszámlájukon keresztül egyenlíthetik ki a kártyaszám és az azonosító kód felhasználásával. A CMST alkalmazásával a cég már előre érzékeli a potenciális lemorzsolódást, például a kártyahasználat rendszeres vagy nagyarányú csökkenéséből, és azonnal lépéseket tud tenni - ha érdekében áll - ügyfelei megtartásáért. A lánc végén képes reménybeli ügyfeleit modellezni, s így a számára leginkább megfelelő terméket, csomagot dobhatja piacra - elhalászva így azokat a konkurensek elől.
Ugyancsak Churn Management Solution for Telecommunicationst használ többek között a Belgacom, az osztrák Max.Mobil és Dánia vezető telekommunikációs szolgáltatója, a Tele Danmark is.
Kapcsolódó cikkek
- Biztonságspecialistát vásárolt a Microsoft
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.