Lezárult a Nokia és a WWF telefongyűjtő akciója
A WWF Magyarország több mint egy évtizede dolgozik azon, hogy felhívja a figyelmet a természetvédelmi problémákra. „A Nokiával közös akciónkban évről évre egyre többen vesznek részt, ami azt jelenti számunkra, hogy az emberek megpróbálnak környezettudatosabban élni. Ez a közös akció a Nokiával segített küldetésünk teljesítésében, hiszen így üzeneteink még szélesebb rétegekhez juthattak el” – nyilatkozta Márkus Ferenc, a WWF Magyarország igazgatója.
Azok a telefontulajdonosok, akik a Nokia mintaboltokba visszavitték az akkumulátorral rendelkező használt Nokia mobiltelefonjaikat, és kitöltötték a WWF természetvédelmi kvízét, egy WWF-logóval díszített plüssoroszlánt kaptak ajándékba. Az akció során több mint 1700 db plüssoroszlán talált gazdára. A kérdéssort helyesen kitöltők között 1 darab Nokia 5300 Xpress Music készüléket, 5 darab Nokia hátizsákot és 10 darab WWF pénztárcát sorsoltak ki a szervezők.
Kapcsolódó cikkek
- Piros és zöld színekben is elérhető lesz a Nokia Lumia 800
- Papírhalmozás helyett elektronikus számlák
- Nokia 803: a multimédiás szörnyeteg
- Nokia - NGM: közös munkacsoport a dolgozók munkahelyhez juttatására
- A Nokia Komáromban 2.300 főt bocsát el
- 1,4GHz-es processzorral érkezhet az utolsó Symbian-os mobil – Nokia 801
- Pandavilág élőben a neten, Kínából
- A T-Mobile-nál mától kapható a Nokia Lumia 800 és Lumia 710
- Nokia Lumia 800 és Lumia 710 a Telenor kínálatában
- Közös Nokia és Microsoft fejlesztői laboratórium nyílik
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.