Önszabályozó fényerővel rendelkező mobilkijelző a Samsungtól
A legújabb megoldás egy LCD technológiára épülő 2,1 inches átmérővel rendelkező modell, szintén extravékony kialakítással, ám egy érdekes új tulajdonsággal. A kijelzők fényerejének beállítása mindig is megoldatlan probléma volt. Talán is merős jelenség a napfényben szinte olvashatatlan mobil megjelenítő, ami sötétben szinte lámpaként világít, ami egyrészt felesleges, másrészt csökkenti a készülék készenléti idejét. A mindössze 1 milliméter vastag megjelenítőt a csúcsmobilokba szánták, így beleépítették a vállalat Adaptive Brightness Control (ABC) fényérzékelő-szabályozó rendszerét. A QVGA (320x240 pixel) felbontású kijelző így képes magától feltornászni fényerejét tűző napfényben, és elkerülni a bántóan erős éjszakai fényerőt. Az felhasználók számára az eredmény olyan mobilok sora, melyeknél nem kell a fényerő kérdésével foglalkozi, mégis minden helyzetben sokkal jobban olvasható a kijelző.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung Galaxy S III: kerámia ház, 4,8 hüvelykes Full-HD képernyő, Android ICS és négy mag
- Samsung Galaxy Beam – Projektor a mobilban
- Három új mobil a Samsung La Fleur sorozatában
- Samsung Galaxy S Advance – Két mag és Super AMOLED
- Samsung GT5690 Galaxy Xcover a Vodafone-nál
- Samsung S5222 – Két SIM-es „buta mobil”
- Jön a fehér Samsung Galaxy Nexus
- Belépő szintű androidos mobil a Samsungtól – Galaxy M
- Samsung Galaxy S II – Érkezik az Android 4.0!
- Samsung Galaxy S II: rózsaszínben is
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.