Nokia: három új mobil és új marketing igazgató

Kovács Attila, 2007. június 4. 14:30

Három új mobilkészüléket mutatott be a Nokia a mai budapesti sajtótájékoztatóján. Dankovics Tamás üzletfejlesztési igazgató a Nokia 6500 Classic, a Nokia 6500 Slide és a prémium kategóriás Nokia 8600 Luna készülék paramétereit ismertette. Bemutatkozott Bence Rita, a magyarországi leányvállalat új marketing igazgatója.

Nokia 6500 Classic

A készüléket körbeölelő anodizált alumíniumról azonnal felismerhető Nokia 6500 Classic 9,5 mm vastag. A megdöntött kijelző gyémántpolírozása és a nyomtatott márkajelzés a kézművesség legmagasabb szintjéről tanúskodik. További főbb jellemzői: kétsávos 3G technológia; összesen 1 GB-os belső memória; Nokia Series 40 operációs rendszerfelület; két LED vakuval felszerelt, 2 megapixeles kamera és egy beépített zenelejátszó; kompakt mikro-USB port, amellyel megoldható a töltés, és használható az adat- és a hangkapcsolat. A Nokia 6500 classic várhatóan 2007 harmadik negyedévében jelenik meg, adók és kedvezmények nélküli ára 320 euro körül lesz.

Nokia 6500 Slide

A hobbifényképészeket is lázba hozó minőségű, 3,2 megapixeles és Carl Zeiss optikát tartalmazó kamerával felszerelt, valamint a képek, videofelvételek megosztására, sőt a televízión keresztül videotelefonálásra is alkalmas 6500 Slide eddig a középkategóriában még sosem látott színvonalú képkezelést és a képmegosztást biztosít. A készülék Carl Zeiss optikával felszerelt 3,2 megapixeles kamerát tartalmaz. Az autofókusz, a két LED-es vaku, és a nyolcszoros digitális zoom a Nokia 6500 slide-ot ideális eszközzé teszi jó minőségű felvételek elkészítéséhez. A matt rozsdamentes acél test egyedülálló kemény bevonatának köszönhetően tartja meg kopástól, karcolásoktól, sőt az ujjlenyomatoktól is mentes, időtlen szépségét. A nyitómechanizmus gondos megtervezésének eredményeképpen a Nokia 6500 slide masszív érzést kelt. A Nokia 6500 Slide a tervek szerint 2007 harmadik negyedévében kerül piacra, adózás és kedvezmények nélküli ára 370 euro körül várható.

Nokia 8600 Luna

Az üvegborítás teszi különlegessé a Nokia legvonzóbb telefonsorozatának legújabb tagját. A hangulatot fokozza az üvegborítás alatt hívás érkezésekor pulzáló diszkrét billentyűvilágítás. A Luna funkciókészlete aprólékosan megtervezett. A Nokia első alkalommal beépített, egyetlen egységből álló mikro-USB portja révén nem csupán az idegenül ható mélyedésektől mentes áramvonalas forma valósulhat meg, hanem a szokásos teendők – például a töltés, az audioszolgáltatások és az adatkapcsolat használata – is egyetlen csatlakozóból megoldhatók. További funkciók: négysávos GSM támogatás, nagy, fényes UVG kijelző, 2 megapixeles kamera, Nokia S40 operációs rendszer. A Nokia 8600 Luna a tervek szerint 2007 második negyedévében jelenik meg, adók és kedvezmények nélküli ára pedig várhatóan 700 euro lesz.

Bencze Rita, a Nokia új marketing igazgatója korábban a Reckitt Benckiser Kft.-nél dolgozott, ahol kategória, márka és projekt menedzserként a felületápoló, illetve a lakás- és szépségápolási kategóriák (Calgonit, Vanish, Cillit, Calgon, Harpic, Airwick márkák) marketing támogatása volt a feladata. Munkája során a marketingtevékenység teljes spektrumával foglalkozott, beleértve a marketing stratégia kidolgozást, márkák pénzügyi tervezését, médiatervezést, az új termékek bevezetését, reklámfilmek fejlesztését Magyarországi és nemzetközi felhasználásra. Regionális szinten részt vett a központi kategória fejlesztésben, és 2 márka globális stratégiájának kidolgozásában.
A marketing szakon végzett közgazdász szakember korábban a Heinz Magyarország Kft. marketing koordinátoraként dolgozott, ahol feladatkörébe a BTL marketing aktivitások tervezése, lebonyolítása, ügynökségi kapcsolattartás és a kelet-európai Heinz disztribútorok munkájának támogatása tartozott.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14