A britek neteznek a legtöbbet
A ComScore által gyűjtött adatok alapján a szigetlakók havonta 34,4 órát töltenek internetezéssel, míg a második svédek 31,7, a harmadik helyezett spanyolok pedig 30,6 órát. A sereghajtók az oroszok havi 11 órával. Az Egyesült Államokban ugyanez az adat 31,4 óra. Bob Ivins, a ComScore Europe igazgatója a szélessávú internet széleskörű elterjedésével, illetve az ország kedvezőtlen időjárásával magyarázza a brit elsőséget, habár az utóbbi érv fényében meglehetősen érdekes a spanyolok jó helyezése. A felmérés szerint 122 millió 15 évnél idősebb európai internetezik nap mint nap, míg Amerikában 114 millió. A legtöbb országban a Google oldalai a leglátogatottabbak, míg a második helyen a Microsoft áll.
A ComScore az uniós tagállamok helyett a teljes kontinensről gyűjtött adatokat, ugyanakkor csak a 16 legnagyobb piacot mérte föl. A figyelembe vett országok Ausztria, Belgium, Dánia, Finnország, Franciaország, Hollandia, Írország, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Oroszország, Portugália, Spanyolország, Svájc és Svédország voltak.
Kapcsolódó cikkek
- Növekvő netcenzúra világszerte
- A fiatal nők neteznek a legtöbbet Nagy-Britanniában
- Adatlopástól félnek az internetezők
- Cyberbullying: Az új típusú támadás főként a tizenéveseket célozza
- A kormány támogatja a digitális írásbeliség elterjedését
- Magyarországon 60-70 százalékos a digitális analfabéták aránya
- Nyári szemeszterrel folytatódik az ingyenes Internet Oktatási Program
- Megduplázódott a rosszindulatú kódok száma
- Nincs megállás: folytatódik a világháló gyors növekedése
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.