A britek neteznek a legtöbbet
A ComScore által gyűjtött adatok alapján a szigetlakók havonta 34,4 órát töltenek internetezéssel, míg a második svédek 31,7, a harmadik helyezett spanyolok pedig 30,6 órát. A sereghajtók az oroszok havi 11 órával. Az Egyesült Államokban ugyanez az adat 31,4 óra. Bob Ivins, a ComScore Europe igazgatója a szélessávú internet széleskörű elterjedésével, illetve az ország kedvezőtlen időjárásával magyarázza a brit elsőséget, habár az utóbbi érv fényében meglehetősen érdekes a spanyolok jó helyezése. A felmérés szerint 122 millió 15 évnél idősebb európai internetezik nap mint nap, míg Amerikában 114 millió. A legtöbb országban a Google oldalai a leglátogatottabbak, míg a második helyen a Microsoft áll.
A ComScore az uniós tagállamok helyett a teljes kontinensről gyűjtött adatokat, ugyanakkor csak a 16 legnagyobb piacot mérte föl. A figyelembe vett országok Ausztria, Belgium, Dánia, Finnország, Franciaország, Hollandia, Írország, Nagy-Britannia, Németország, Norvégia, Olaszország, Oroszország, Portugália, Spanyolország, Svájc és Svédország voltak.
Kapcsolódó cikkek
- Növekvő netcenzúra világszerte
- A fiatal nők neteznek a legtöbbet Nagy-Britanniában
- Adatlopástól félnek az internetezők
- Cyberbullying: Az új típusú támadás főként a tizenéveseket célozza
- A kormány támogatja a digitális írásbeliség elterjedését
- Magyarországon 60-70 százalékos a digitális analfabéták aránya
- Nyári szemeszterrel folytatódik az ingyenes Internet Oktatási Program
- Megduplázódott a rosszindulatú kódok száma
- Nincs megállás: folytatódik a világháló gyors növekedése
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.