Növekvő net-populáció egész Európában
A comScore adatai szerint az átlagos európai havi 16,5 napon csatlakozik az internethez, és 24 órát tölt el 2662 weboldal megtekintésével. A legmagasabb net-populáció Hollandiában található, az ország 83 százaléka tekinthető online-nak, a szintén európai országként vizsgált Oroszország produkálta a legalacsonyabb értéket 11 százalékkal. A vizsgált 16 országban több mint 221 millió ember csatlakozott egy hónapban az internetre, különböző szokások szerint. Érdekes adat, hogy numerikusan Németország rendelkezik a legnagyobb internetes közönséggel, ám az Egyesült Királyság átlaga a legaktívabb, a lakosságra leosztva az átlagos 24 óra helyett 34,4 órát töltenek internetezéssel, és a vizsgált hónapban egy adott időpontban 21,8 millió brit volt online. A 16 országból 13-ban a Google volt a leglátogatottabb webhely, ezt követte a Microsoft és a Yahoo. Ha átlagot akarunk vonni, 40 százalékra tehető az európai országok online populációja, ám egyes régebbi EU államok is ez alatt teljesítenek, például Olaszország 36, vagy Spanyolország 39 százalékkal.
Európai toplista net-populáció szerint:
Hollandia 83%
Norvégia 70%
Svédország 70%
Dánia 68%
Finnország 65%
Egyesült Királyság 62%
Kapcsolódó cikkek
- A britek neteznek a legtöbbet
- A fiatal nők neteznek a legtöbbet Nagy-Britanniában
- Adatlopástól félnek az internetezők
- Cyberbullying: Az új típusú támadás főként a tizenéveseket célozza
- A kormány támogatja a digitális írásbeliség elterjedését
- Magyarországon 60-70 százalékos a digitális analfabéták aránya
- Gyorsul Európa digitális forradalma
- Nincs megállás: folytatódik a világháló gyors növekedése
- MySpace-virágzás és a pornóoldalak hanyatlása
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2006-ban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.