Növekvő net-populáció egész Európában
A comScore adatai szerint az átlagos európai havi 16,5 napon csatlakozik az internethez, és 24 órát tölt el 2662 weboldal megtekintésével. A legmagasabb net-populáció Hollandiában található, az ország 83 százaléka tekinthető online-nak, a szintén európai országként vizsgált Oroszország produkálta a legalacsonyabb értéket 11 százalékkal. A vizsgált 16 országban több mint 221 millió ember csatlakozott egy hónapban az internetre, különböző szokások szerint. Érdekes adat, hogy numerikusan Németország rendelkezik a legnagyobb internetes közönséggel, ám az Egyesült Királyság átlaga a legaktívabb, a lakosságra leosztva az átlagos 24 óra helyett 34,4 órát töltenek internetezéssel, és a vizsgált hónapban egy adott időpontban 21,8 millió brit volt online. A 16 országból 13-ban a Google volt a leglátogatottabb webhely, ezt követte a Microsoft és a Yahoo. Ha átlagot akarunk vonni, 40 százalékra tehető az európai országok online populációja, ám egyes régebbi EU államok is ez alatt teljesítenek, például Olaszország 36, vagy Spanyolország 39 százalékkal.
Európai toplista net-populáció szerint:
Hollandia 83%
Norvégia 70%
Svédország 70%
Dánia 68%
Finnország 65%
Egyesült Királyság 62%
Kapcsolódó cikkek
- A britek neteznek a legtöbbet
- A fiatal nők neteznek a legtöbbet Nagy-Britanniában
- Adatlopástól félnek az internetezők
- Cyberbullying: Az új típusú támadás főként a tizenéveseket célozza
- A kormány támogatja a digitális írásbeliség elterjedését
- Magyarországon 60-70 százalékos a digitális analfabéták aránya
- Gyorsul Európa digitális forradalma
- Nincs megállás: folytatódik a világháló gyors növekedése
- MySpace-virágzás és a pornóoldalak hanyatlása
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2006-ban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.