2000 nyári munkást vesz föl az AT&T az iPhone értékesítéséhez
Mark Siegel szóvivő a sajtónak úgy nyilatkozott, hogy jelentős keresletre számítanak a június 29-i premierkor és közvetlenül utána, és nem szeretnék, ha fennakadás lenne a vásárlók kiszolgálásában, illetve a megfelelő információk biztosításában. A távközlési cég boltjai aznap délután fél ötkor bezárnak, majd este hatkor újranyitnak, és tízig csak az iPhone értékesítésével fognak foglalkozni. Siegel szerint ezzel el szeretnék kerülni, hogy az iPhone-ért sorban állók és a szokásos ügyfelek egymást akadályozzák, illetve feltartsák.
Az AT&T mobilrészlege egyébként 58 ezer főt foglalkoztat az Egyesült Államokban. Az Apple weboldalán és 162 kiskereskedelmi üzletében is árusítani fogja az érintőképernyős, zenelejátszós okostelefont, az AT&T azonban első körben nem tervez webes forgalmazást. Tervei szerint az Apple idén 3 millió, 2008 végére pedig összesen 10 millió iPhone-t ad el, egyes elemzők azonban még ennél is többre számítanak.
Kapcsolódó cikkek
- Szabad a mobilozás az európai légtérben
- A régi mobilok felhalmozása hátráltatja az EU akku-újrahasznosítási programját
- "Csodás technológia" mobilok a Samsungtól
- Opera mobiltelefonos böngésző teljes weboldalakkal
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Sony Ericsson: termékbemutató mobilshow
- 3 új, középkategóriás Nokia mobil és 3 új headset
- Jelentősen megnövelték az iPhone akkuteljesítményét
- Kijavította a windowsos Safari hibáit az Apple
- Egymillióan töltötték le a windowsos Safarit
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.