A Google főnöke reklámozta az iPhone-t
Schmidt saját bevallása szerint maga is iPhone-t használ, és ennek alátámasztására elő is vett egyet zsebéből. Szerinte az iPone kiváló alap a Googlenél éppen fejlesztés alatt álló alkalmazások számára. Több olyan termékről lehet szó, melyekről még nem hoztak nyilvánosságra adatokat, mivel Schmidt éreztette, hogy a jövőben több olyan bejelentésre számíthatunk, melyek az Apple és a Google kapcsolatát érintik.
Az iPhone-ra már más cégek is szemet vetettek, mint platformra, legutóbb a YouTube mutatta be kifejezetten erre a készülékre készült videólejátszóját. A Google azért hisz olyannyira az Apple telefonjában, mert a készülékbe integrálják az Ajax Web fejlesztési technikát. A sokak által csak web 2.0-ként emlegetett Ajax kombinálja a szolgáltatások, szabványok, platformfüggetlenség, a vékony-kliens számítástechnika javát, ami különösen alkalmassá teszi az interneten a legutóbbi években megjelent igények és a jövőbeli fejlesztések kiszolgálására. A fejlesztők bármilyen alkalmazást írhatnak az Ajax segítségével, majd tetszőleges készüléken, köztük az iPhone-on futtathatják azokat.
Schmidt szerint ma 2,4 milliárd mobilt használnak, és jóllehet 20 évbe telt az 1 milliárdos határ elérése, a 2 milliárdos vízválasztóra már csak négy évet kellett várni, ez jól mutatja a feljövőben levő piac fontosságát.
Kapcsolódó cikkek
- Új Apple MacBook Pro noteszgépek
- Új szereplő a mobilpiacon: 3 zenetelefon a Huaweitől
- LG Google csokoládé telefon
- Külön YouTube lejátszót fejlesztettek ki az iPhone-hoz
- 2000 nyári munkást vesz föl az AT&T az iPhone értékesítéséhez
- Szabad a mobilozás az európai légtérben
- A régi mobilok felhalmozása hátráltatja az EU akku-újrahasznosítási programját
- "Csodás technológia" mobilok a Samsungtól
- Opera mobiltelefonos böngésző teljes weboldalakkal
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.