A Nemzeti Hírközlési Hatóság lesz a Mobil Show 2007 szakmai fővédnöke
Idén második alkalommal, szeptember 8. és 11. között kerül megrendezésre a mobilvilág legizgalmasabb újdonságait felvonultató kiállítás és vásár. A BNV-vel egy időben és az INFOmarket kiállítással egy pavilonban megjelenő esemény egyik fővédnöke ebben az évben a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) lesz.
Az általános hatósági, szabályozási szerepen túl nagyon fontosnak tartjuk, hogy a fogyasztók kellően tájékozottak legyenek, és tudatos döntéseket tudjanak hozni, egyebek mellett ezért hoztuk létre a TANTUSZ (www.tantusz.nhh.hu) tájékoztató portált is. A főként a nagyközönséget megcélzó Mobil Show ugyanezt a szándékot képviseli. Reméljük, hogy a rendezvény és a szervezet egymást kölcsönösen támogatva egyre szélesebb körben teremti meg a tájékoztatás lehetőségét, mondta Pataki Dániel az NHH elnöke.
Legtöbbünkben hatalmas tudásszomj van a technológiai újdonságok megismerése iránt, miközben a legújabb műszaki vívmányokat nap mint nap a kezünkben tartva, észrevétlenül is aktív felhasználói vagyunk a sok tekintetben csak felületesen elsajátított mobil távközlési szolgáltatásoknak. Az újdonságokon túl szeretnénk egyfajta gyakorlati útmutatót is adni a felhasználók kezébe – mondja a Mobil Show ötletgazdája, Csepeli Csaba, amikor a tavalyi, immár hagyományteremtő kiállítás életre hívásáról beszél. A BitPiac Kft. tulajdonosa szerint egy év alatt is hatalmas változások mennek végbe az iparágban, miközben a felhasználók még nagyobb számban válnak aktív érdeklődőkké.
A rendezvény ezúttal informatikai csemegét is tartogat: Magyarország méltán elismert rendezvényszervező cége, a Hungexpo idén a Mobil Show-val egyidőben és egy helyszínen tartja informatikai vásárát, az INFOmarket kiállítást.
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A legtöbben Black Fridayre várnak a vásárlással, a HONOR pedig ebben is segít
Már nagyban dübörögnek a Black Friday akciók, amikből a HONOR is jelentősen kiveszi a részét. Ez nem meglepő, elvégre legfrissebb kutatásából kiderül, hogy az emberek 88%-a – még ha nem is mindig, de – vár az akciókig, mielőtt lecsapna termékekre.
Életmódváltás a kényelem jegyében a hosszú téli hónapokban
Ahogy a napok egyre hidegebbé válnak, sokkal több időt töltünk a négy fal között. Legyen szó munkáról, olvasásról vagy a kedvenc sorozatunk streameléséről, ennek az extra képernyő előtt töltött időnek gyakran megvan az ára: szemünk kiszárad és elfárad, illetve egyéb kellemetlenségeket is tapasztalhatunk a kijelzőknek való kitettség miatt. Manapság, amikor a digitális készülékek központi szerepet játszanak a mindennapi életben, mindennél fontosabbá vált, hogy olyan technológiát válasszunk, amely a jólétet helyezi előtérbe. A TCL NXTPAPER készülékek tökéletes megoldást kínálnak, hiszen a legmodernebb innovációt olyan funkciókkal ötvözik, amelyek célja a látás védelme és a digitális élmény fokozása.
Ingyenes, értékes eszközök a kisvállalkozók számára
A Rakuten Viber bejelentette egy sor olyan funkció bevezetését, amelyek lehetővé teszik a kisvállalkozások számára a költséghatékony növekedést. A sikeres görögországi és Fülöp-szigeteki indulás után a kisvállalkozások tulajdonosai a Viber világszerte több kulcsfontosságú piacán is ingyenesen létrehozhatják és közvetlenül kezelhetik a Viber üzleti fiókjaikat. Ez lehetővé teszi számukra, hogy bemutassák vállalkozásukat a Viberen, a felhasználók megtalálhassák őket az alkalmazás helyi kereséseiben, valamint kezeljék az ügyfeleikkel való interakciókat.
Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból
A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán – amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg – Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő lüktetése kapott zenei formát, újszerű módon megjelenítve és hallhatóvá téve azt a szerves kapcsolatot, amely a Telekom hálózatain keresztül az embereket szerte Európában összeköti. A Melody of Europe premierjére november 27-én került sor Berlinben.
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.