Az árcsökkentés óta 135%-kal több PS3 fogyott Amerikában
Milkovits Gábor, 2007. július 25. 08:36
Miután a Sony 600-ról 500 dollárra csökkentette a 60 GB-os PlayStation 3 játékkonzol árát a tengerentúlon, azonnal megugrott a készülék iránti kereslet és a cég számításai szerint két hét alatt máris 135%-kal nőttek az eladások.
Az említett időszakban az összes PlayStation játékprogramból 15%-kal, a különböző perifériákból pedig 60%-kal többet értékesítettek, mint azelőtt. Egyes hírforrások szerint ugyanakkor az árleszállítás nem tartós intézkedés, csupán a meglévő készlet gyorsabb értékesítését szolgálja, mivel a Sony egy Dél-Koreában már bemutatott 80 GB-os verziót dob piacra hamarosan az Egyesült Államokban, amely megint csak 600 dollárba fog kerülni, míg a 60 GB-os változatot kivonja a forgalomból, akárcsak a 20 GB-ossal tette korábban.
Európában végül nem is került sor árcsökkentésre, csupán egy szoftvereket és extra perifériákat tartalmazó csomagot kaphatnak „ingyen” a felhasználók, a legtöbb piacon csak augusztus 1-től.
Kapcsolódó cikkek
- Szeptemberre érkezik az olcsóbb és vékonyabb Sony PSP
- Japánban is rosszul teljesít a PlayStation3
- Digitális tévézésre is alkalmassá tették a Sony PSP-t
- PlayStation 3 Európa: 170 eurót meghaladó ajándék a konzolhoz
- A Sony új PSP-t dob piacra
- Az egekbe szöktek a PS3-eladások az árcsökkenés hatására
- Mától olcsóbb a PlayStation 3
- Mobilfunkcióval bővítené a Sony a PSP-t
- Részletek az új Sony PSP-ről
- Japánban ötszörösen alulmaradt a Playstation3 a Wii-vel szemben