Elkelt az egymilliomodik iPhone
A pontosság kedvéért ez azt jelenti, hogy a vállalat mindössze 74 nap alatt jutott el az egymilliós határig. A mobilpiac állóvizét mind formavilágával, mind érintőképernyős felhasználói felületével felkavaró készülék igazolta az előzetes elvárásokat, és lépéskényszerbe hozta a riválisokat. Ilyen módon azok is sokat köszönhetnek az iPhone-nak, akik eddig nem vettek ilyen modellt, és talán nem is tervezik. Ez némileg előrelátható volt, ahogy a telefon sikere is, nem véletlen, hogy a készülék értékesítési mutatóit sokan túlbecsülték, így most elégedetlenek az eredményekkel. Azonban, ahogy Steve Jobs kijelentette, az iPhone mindössze 74 nap alatt képes volt elérni azt, amihez a kétségtelenül sikertermék iPodnak két évre volt szüksége.
Igazi sikertörténet ez, különösen mivel nem áll rendelkezésre széles modellválaszték. Az Apple a suttogópropaganda aktivizálását is jól oldotta meg, alig költöttek reklámra, mégis sokan már hisztérikusan várták a telefon megjelenését, és széles rétegek értesültek várható bemutatásáról. Nem lehet azonban nem észrevenni, hogy az összehasonlításként kezelt iPod egyben ennek a telefonnak az útját is egyengette, mivel a zenelejátszó elterjedése után az Apple kiszabadult a távoli, csak profi felhasználóknak szánt eszközök imázsából. Az Apple azonban tovább görgetné az eladásokat, és korai árleszállításokkal hatalmas eladásokra számítanak az idei ünnepi bevásárlási szezonban.
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.