4 nap alatt 250 ezer új PSP fogyott Japánban
A korábbinál kisebb, könnyebb és olcsóbb készülékkel a Sony az elképesztően sikeres Nintendo DS-el szeretné felvenni a versenyt. A DS vonzereje a kompakt kivitel, a népszerű játékprogramok és az alacsony ár kedvező kombinációjában rejlik, amivel az egyébként jó kritikákat kapott PSP nem tudott versenyre kelni. A fazonigazítással egybekötött árcsökkentés azonban úgy tűnik, hogy igencsak jót tett az eladásoknak; miközben alig 4 nap alatt 250 ezer új PSP fogyott Japánban, addig júliusban és augusztusban együttvéve sikerült csak 275 ezer darabot értékesíteni a régebbi modellből. A Sony PSP új ára 19 800 jen (kb. 30 ezer Ft), ami nem sokkal több, mint a Nintendo DS Lite-ért elkért 16 800 jen (kb. 26 ezer Ft).
Az új PSP-hez egyébként egy digitális tv-tunert is kifejlesztett a Sony, és egyéb újdonságokat, egyes híresztelések szerint telefonos szoftvert is tartogat a közeljövőre. Az európai forgalmazásról a sajtóban olyan hírek jelentek meg, hogy decemberre, azaz karácsony előtt várható, de ezt a gyártó egyelőre nem erősítette meg hivatalosan.