Megnyílt a régió első Oracle Partner Akadémiája

Takács Zsolt, 2007. november 9. 13:44

Isztambulban megnyílt a közép-kelet európai régió első Oracle Partner Akadémiája. A kezdeményezés célja, hogy fejlessze az Oracle partnereinek szakértelmét e gyorsan fejlődő régióban – így Magyarországon is –, illetve, hogy célzott, gyors és költséghatékony rendszerbevezetési képzést biztosítson kulcsfontosságú Oracle technológiák, különösen pedig az Oracle alkalmazások területén.

Az Oracle a tervek szerint 2008 végéig tízezer képzési napot biztosít, átlagosan tíznapos tanfolyamokra tagolva. A tervek szerint ekkorra valamennyi Oracle-termék szerepel majd a képzési kínálatban. A további elképzelések központi szerepet szánnak az Oracle Partner Academy szervezetének a partnerek folyamatos képzésének összefogásában a régió területén.

Az Oracle Partner Academy képzéseire a régió 35 országából várnak partnereket (Ausztriától és Csehországtól a Független Államok Közösségéig), ezért a tanfolyamok nyelve egységesen az angol lesz. Az Oracle támogatást nyújt a Partner Academy képzések résztvevőinek annak érdekében, hogy a tanfolyamok elérhetőbbek legyenek számukra. Ezenkívül a képzési programok szervezésekor fontos szempont, hogy a résztvevők a lehető legrövidebb ideig legyenek távol vállalkozásaiktól.

Az Oracle alkalmazásai iránti növekvő igények miatt számos tanfolyam az Oracle alkalmazások széles kínálatára összpontosít, többek között a Siebel, a JD Edwards és a PeopleSoft termékekre is. Az Oracle Partner Academy a későbbiekben tovább bővül majd, hogy teljes körűen lefedje a technológiai termékeket, így például az Oracle Fusion köztesszoftver-családot és a szolgáltatásorientált architektúrát (SOA).

A Partner Academy isztambuli székhelyének az Oracle oktatási partnere, a Bilginc cég ad otthont.

Kulcsszavak: oktatás Oracle

Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port.  A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.

2024. november 20. 19:56

Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni

Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.

2024. november 20. 18:21

A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.

2024. november 20. 16:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59