Mobil és a reklám - konferencia Budapesten
2007. december 4-én „Mobil és a reklám” címmel, külföldi és hazai előadók részvételével rendezik meg a második magyarországi Mobil Konferenciát. A nagy érdeklődésre számot tartó szakmai eseménynek az Európa Konferencia Központ (ECC) ad otthont.
A második Mobil Konferencia a mobiltelefónia és a reklám kapcsolatát térképezi fel több szempontból a reklám- és mobiliparági szakemberek, valamint a téma iránt érdeklődők számára. A mobiltechnológiák fejlődése és a hirdetők igénye a fogyasztók hatékonyabb elérésére egyre komolyabb szeletet biztosít a reklámtortából a mobilreklám számára. Ugyanakkor a mobiltelefonon keresztül történő reklámozás területén Magyarországon még jócskán maradt tennivaló, sok lehetőség kihasználható annak érdekében, hogy felzárkózzunk a nemzetközi trendekhez.
A konferencián neves szakemberek vitatják meg a nemzetközi mobilmarketing terén rendelkezésre álló tapasztalatokat, a mobilreklámmal kapcsolatos új lehetőségeket és a direkt marketing ezen ágával összefüggő veszélyeket.
A rendezvény szakértői olyan, sokszor provokatív kérdésekre is igyekeznek választ találni, mint hogy miért nincs még mobilreklám hazánkban, vajon a mobil ATL vagy BTL eszközként értelmezhető-e inkább, illetve milyen termékek adhatók el mobilon? Mindezeken felül a mobilreklámot üzleti szempontból mozgató szervezetek és azok szerepe is megvitatásra kerül.
A rendezvény témájának aktualitását és fontosságát elismerve két szervezet, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari Egyesület (MMTE) is szakmai támogatóként áll a Mobil Konferencia mellett.
Kapcsolódó cikkek
- Sony: nem lesz PlayStation telefon
- Hogyan juthatnak el a hirdetések minden felhasználóhoz?
- Érintőképernyős készülékekhez készít operációs rendszert a BlackBerry
- Jubileumi Cisco Expo a Web 2.0 jegyében
- Két SIM-kártya egy telefonban, de teljesen új megközelítésben
- Bíróság kötelezte a T-Mobile-t az iPhone-ok hálózatfüggetlenítésére
- Sportos iPod kiegészítő karóra
- 3G iPhone májustól?
- Megérkezett a Skype-mobil
- Apró 8 megapixeles Samsung mobilkamera
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.