A briteket visszariasztja az iPhone magas ára
A válaszadók kétharmada hallott már az iPhone-ról, szinte mindegyikük tudta a zenelejátszó funkcióval is társítani a készüléket, és többségük internetes és e-mail funkcióiról is hallott. A megkérdezettek több mint negyedének tetszik is a készülék külleme, ám a magas, 200 fontot (kb. 70 ezer Ft) meghaladó ár komoly visszatartó erő. Így lehet, hogy mindössze 2%-uk venne iPhone-t karácsonyi ajándéknak, függetlenül az Apple nagyszabású reklámkampányától.
Richard Jameson, a GfK NOP főigazgatója a sajtónak elmondta, hogy szerinte a fő problémát az iPhone számára az amerikai és az európai mobilpiac különbözősége okozza. Itt ugyanis a közönség a mobilszolgáltatók által kínált kedvező előfizetései csomagok keretében jóval olcsóbban juthat az iPhone-éhoz hasonló funkciókat kínáló mobilok széles választékához, beleértve a 3G okostelefonokat is, miközben az Apple készüléke nem üzemel a harmadik generációs hálózatokon. Az Apple azonban olyan feltételeket diktált az exkluzív európai szolgáltatóknak, mint az AT&T-nek a tengerentúlon, azaz kizárta az ártámogatás lehetőségét.
Kapcsolódó cikkek
- Bíróság kötelezte a T-Mobile-t az iPhone-ok hálózatfüggetlenítésére
- 3G iPhone májustól?
- 10 000 iPhone fogyott Németországban az első napon
- Megérkezett Európába az iPhone
- Pénteken debütál az iPhone Nagy-Britanniában és Németországban
- Time: az iPhone az év találmánya
- Az Apple kettőben maximálta a fejenként vehető iPhone-ok számát
- Kártyafüggetlen iPhone
- Az Apple engedélyezi a külsős szoftvereket az iPhone-on
- Feltörték az iPhone 1.1.1-et is
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2025-ben is farag az inflációból a Vodafone
A távközlési szolgáltatók évente egy alkalommal a fogyasztói árindex változásával egyoldalúan korrigálhatják előfizetéseik és szolgáltatásaik díjszabását. Az árindex számítását a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) végzi, és minden év januárjában teszik közzé az előző évre vonatkozó átlagos fogyasztói árindex változást, azaz a január 1. és december 31. közötti időszakra számított éves infláció mértékét.
Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei
Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.
Okosan a karácsonyi rohanásban! Válogassunk megfontoltan a mobilszolgáltatók ajánlatai között
Az ünnepi időszakban sokan szeretnék meglepni magukat vagy szeretteiket egy-egy új mobiltelefonnal, tablettel vagy okosórával. Ajándékvásárláskor a fogyasztók a szokásosnál jellemzően kevésbé tudatosan hoznak döntéseket, ilyenkor gyakran azt sem gondolják át, mekkora összegű kiadásra kell számítaniuk, illetve milyen hosszú távra szerződnek egy-egy mobilszolgáltatóval új okoseszközük megvételekor. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakértői ezért összeszedték, mit érdemes mérlegelnünk, ha hűségidős szerződéssel vásárolnánk mobil eszközt.
Készüljünk aktívan a karácsonyra – hasznos appok a HONOR-tól
Az ajándékvásárlástól a pihenés megszervezésééig, a karácsonyi ebéd és vacsora, és egy esetleges koktélparti kiötléséig számos feladat várhat még ránk az év vége előtt – a HONOR pedig pár hasznos appal segíti ezeket a potenciális munkákat.
Több mint 650 ezer nevezés érkezett a Huawei nemzetközi mobilfotós versenyére
Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új, izgalmas perspektívából örökítik meg. A három fődíjas pályamű készítői fejenként 10 ezer dolláros pénzjutalomban részesültek. A versenyt idén nyolcadik alkalommal szervezték meg, hogy megmutassák, az egyszerű pillanatok is művészivé válhatnak a kreativitás és a megfelelő eszközök segítségével.