IMA Konferencia a hálózati kommunikáció lehetőségeiről

forrás Prim Online, 2008. február 28. 12:45

Az Arcus Interactive Group és a Sanoma Budapest harmadik közös konferenciája a hálózati kommunikáció lehetőségeit dolgozza fel. Megújult struktúrában, elsősorban gyakorlati workshop-ok formájában már akár másnap használható tudást ad marketingeseknek, vállalatvezetőknek, kommunikációs, PR-, HR- és reklámszakembereknek az idei IMA Konferencia, május 15-én, Budapesten.

Az első IMA Konferencia, 2006-ban, az alapvető „interaktív” fogalom köré szerveződött. 2007-ben már a jelenben zajló „fogyasztói forradalom” volt a központi téma.

Idén az újfajta kommunikáció legfontosabb szervezőelvén, a „hálózati valóságon” (Network Reality) lesz a hangsúly. A napról napra tudatosabb fogyasztók és ügyfelek egyre hatékonyabb formában szerzik be információikat. A hálózati valóság szabályainak ismeretében az egyirányú, dömpingszerű tömegkommunikációs folyamatokra pazarolt költések helyett célzott és hatékony kommunikációt folytathatunk.

Az IMA2008 meghívott vendégei az újraszerveződő kommunikációs hálózati jelenségek két szintjéről érkeznek: legfelülről és legalulról.

„Legfelül”
a globális kommunikációs hálózatok (Omnicom, WPP, IPG, Publicis, Dentsu, Havas) találhatók, melyek sokmilliárd dollár éves forgalmat bonyolító csoportokba tömörítik az üzleti kommunikáción világszerte dolgozó ügynökségeket.

„Legalulról”
indultak az önszervező hálózati kommunikációs trendek és irányok (blogok, keresők, tartalommegosztók, vírusmechanizmusok, chat-ek, fórumok) melyek egyre jelentősebb fogyasztói döntés-formáló erőt képviselnek.

A meghívott előadók ebből a két irányból érkeznek a 2008-as IMA Konferenciára: a legnagyobb nemzetközi hálózatok interaktív kommunikációért felelős vezetői és a legdinamikusabban növekvő webes irányok legfontosabb képviselői egyaránt képviseltetik magukat. Előbbiek előadások formájában, utóbbiak gyakorlati workshopok révén mutatják be  és adják át, mi történik fent és lent, hogyan használjuk ki a hálózatokban rejlő erőt.

Az esemény célja, hogy tájékozódási pontot nyújtson a megrendelői, az ügynökségi és a média oldaláról érkezők számára egyaránt. Az IMA 2008 Budapesten egy napra összehozza fentről és lentről azokat, akiktől mi - középen állók – megtudhatjuk, mi történik egy lassan a feje tetejére álló világban.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32