Metro Life Panel online közvélemény-kutatás Magyarországon is

forrás Prim Online, 2008. március 16. 19:20

Magyarországon is működésbe lépett a lapcsoport legfrissebb újítása, az online közvélemény-kutató rendszer, a Metro Life Panel (MLP). A "Metro Panel" egy nagyvárosi életet vizsgáló tanulmány-projekt, amiben a Metro-olvasók véleményét, hozzáállását és életstílusára vonatkozó információkat gyűjtik össze és elemzik. A magyarországi kutatások márciusban indulnak. A kérdések szinte minden, fiatal metropolitákat érintő területre vonatkoznak, a legkomolyabb témáktól a legszórakoztatóbbakig, a nap híreiről vagy akár a címlapokra kerülő eseményekről. A válaszokat rendszeresen közzé teszik a Metro napilapban és a www.metrolifepanel.hu webhelyen.

A Metro a kezdeményezéstől azt várja, hogy az olvasóktól kapott közvetlen és hiteles információk segítségével célzottabb tartalmú cikkeket olvashatnak a városlakók a lapban, így jobban meg tudnak felelni az olvasók igényeinek. A kutatásból származó háttér-információkkal pedig a hirdető cégeket is könnyebb lesz meggyőzni, hogy egy-egy hirdetésének a Metróban a helye. A panelbe regisztrálókat nyereményekkel és ajándékokkal ösztönzik a felmérések kitöltésére.

A Metro Life Panel felmérésének egésze online módon történik, ezért könnyű részt venni benne, bárhol kitölthető, az olvasónak legmegfelelőbb időpontban. A résztvevők a felméréseket közvetlenül e-mailben kapják, amire az ezt követő 3-5 napon belül válaszolhatnak, egy az e-mailben megadott linken keresztül. A panel működését Carol Clarkson, a Metro központi MLP-menedzsere irányítja. Carol Clarkson szerint a rendszernek a használata segít jobban megérteni az olvasók igényeit, alkalmas helyi felmérésekre és nemzetközi adatok gyűjtésére is. Az eddigi legsikeresebb globális felmérés az AIDS világnapja alkalmából készült az MLP felhasználásával. „2008-ban már 12 Metro-ország lesz az MLP használója, ami azt jelenti, hogy akár 50 ezer olvasót is meg tudunk kérdezni valamiről” – tette hozzá Carol Clarkson.

A regisztráció és a kutatásokban való részvétel egyéb feltételeiről és részleteiről a www.metrolifepanel.hu oldalon olvashat­nak részletesen.

Kulcsszavak: piackutatás

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01