Fujitsu Siemens: 25 termékkel bővül az üzleti kliensportfólió

forrás Prim Online, 2008. szeptember 18. 12:12

A Fujitsu Siemens Computers 25 új üzleti klienst vezet be 2008. augusztus 4. és szeptember 22. között. Ez a cég történetének legnagyobb szabású termékbevezetése ilyen rövid idő alatt. Az új termékek között van 14 üzleti noteszgép – az oktatási piacra szánt stílusos táblagéptől kezdve több felső kategóriás ultrahordozható modellig – és a piac legkisebb ultrakompakt PC-inek egyike.

Az új üzleti notesz- és táblagépek bevezetése egybeesik az Intel új mobil platformjának bemutatásával. Mindegyik gép a legújabb Intel Centrino 2 processzortechnológiával dolgozik.

Innovatív jellemzőik – köztük az összes mobil termékhez rendelhető opcionális, integrált, nagy sebességű 3G/UMTS – kiemelik őket a piaci tömegből. Opcionális megbízhatóság-fokozó jellemzőik köre is rendkívül gazdag, beletartozik pl. a folyadékálló billentyűzet, a merevlemez-meghajtó adatait védő ShockSensor és a különféle biztonsági jellemzők (a jogosulatlan hozzáférést megakadályozó ujjlenyomat-érzékelő vagy integrált SmartCard olvasó). A Fujitsu Siemens Computers noteszgépeihez kidolgozott egységes koncepció jegyében a gépek különböző komponensei (pl. a portreplikátor, az AC-adapter, a modulok) csereszabatosak egymással és a termékcsalád minden gépéhez használhatók.

Szeptember 22-én, a program zárónapján kerül piacra 11 ESPRIMO sorozatú professzionális PC és a CELSIUS W370 alapszintű munkaállomás. Ezek a gépek is a legújabb PC technológiát és innovációkat alkalmazzák. A komplett funkcionalitású ESPRIMO C5730 PC például 23 százalékkal kisebb házban működik elődjénél, így a piac legkisebb kompakt kialakítású (Ultra Small Form Factor) gépeinek egyike. Emellett áramfogyasztása és ezzel együtt energiaköltsége is kisebb, mint a hasonló PC-ké. 88 kilowattórás – pénzben kifejezve kb. 13 euró költségű – éves fogyasztása 39 százalékkal kevesebb, mint a tipikus kétéves PC-rendszereké.

A legszembetűnőbb innovációk egyike az üzleti kliensek mindegyikére jellemző, új, kifinomult formaterv. A dizájn lényege a külső és a belső (Core &Shell) megkülönböztetése: a fekete alap tartalmazza a portokat és az interfészeket, míg az antracit színű prémium ház bármilyen íróasztalon vagy táskában jól mutat. A Fujitsu Siemens Computers teljes üzleti portfoliójában egységes dizájn a márka felismerhetőségét is javítja. A cég belső „akciócsoportja” által az elmúlt két évben kifejlesztett formai jegyek a felhasználók esztétikai preferenciáit követik, és összhangban állnak a Fujitsu Siemens Computers otthoni termékeinél közelmúltban bevezetett dizájn-koncepcióval.

Kulcsszavak: Fujitsu Siemens notebook PC

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32