Nagykorúvá válik az első internetes generáció
„2010-re nagykorúvá válik az első internetes generáció, több mint 1,5 millió választópolgár. 2010-re akár 4,5-5 millió internetező is lehet hazánkban. Ez a tömeg mind politikai, mint gazdasági értelemben elbillentheti a mérleg nyelvét. Ezekre a számokra üzletet lehet és érdemes építeni, és ennyi ember már a választást is erősen befolyásolhatja” – vetíti előre az idei konferencia fő témáit Csermely Ákos, a konferencia szervezője.
A konferencia egyik meghívott előadója Lance Bennet (University of Washington) épp a fenti új, online generáció hétköznapjait mutatja be az amerikai választásokon keresztül, avagy hogyan hat a YouTube, a blogok és a hálózatépítés hatása az amerikai választások menetére, hogyan mobilizálták az egymástól különböző célcsoportokat, szavazókat Obama érdekében?
Szintén az amerikai választások tükrében, „Online kommunikációs stratégiák mindenkinek” címmel mutatja be Tracy Russo demokrata online stratéga (USA) hogyan alakította át az internet a politikai színteret, azaz hogyan léphetnek kapcsolatba képviselőikkel a szavazók és hogyan használható a világháló kampányolásra, szavazatgyűjtésére, meggyőzésre és politikai változások előmozdítására.
Nagy hangsúllyal szerepel a konferencián az internet, mint az üzleti lehetőségek színtere. Előadóink kitekintenek a kelet-közép-európai régióba, tanulmányozva a környező országok üzleti modelljeit, valamint az online üzlet színterének egyes kiemelt területeit, mint pl. az adózás, a tőkebevonás és a pénzügyi környezet.
Az internetes gazdaságban még tart a „területfoglalás”: komoly lehetőségei vannak annak, aki időben eszmél és elsőként lép piacra vagy fejleszt üzletet itthon, a régióban vagy akár a globális piacon.
A kommunikációs szekciók két fő sodrása az online generáció, mint egyre erősödő célcsoport tanulmányozása, az internetes fogyasztó megismerése, valamint az online jelenlét és kommunikáció hatékonyságának mérése, avagy a keresőmarketing segítségével hogyan keressünk még több pénzt, hogyan tegyük sikeressé vállalkozásunkat online eszközökkel.
Az eseményen megrendezik Magyarország első élő domain-árverését is, amelyhez az Internet Hungary 2008 szervezői várják az eladásra kínált domainneveket felajánlók jelentkezését. Az árveréssel kapcsolatos részletes feltételek az arveres.domainabc.hu honlapon találhatók.
A 2008-as Internet Hungary konferencia részletei és programja
Kapcsolódó cikkek
- A biztonság szeme - Térfigyelő rendszerekkel a biztonságért konferencia
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Májusban ismét Adattárház Fórum
- Virtualizáció 2010 konferencia
- A magyar hekker átsétál a falon
- Nemzetközi szaktekintélyek a 7. Simonyi Konferencián
- SPSS konferencia - kilencedszer
- Virtualizáció 2010 - A desktoptól a felhőig konferencia
- Konferencia mobilokról a Szépművészetiben
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.