Új értékesítési csatorna: Vodafone Kioszk
A Vodafone tovább folytatja tavaly márciusában elindított programját, melynek célja, hogy új, ügyfélközpontú arculattal és designnal várja ügyfeleit. A saját tulajdonú márkaképviseletek megújítása után, a Vodafone viszonteladói hálózata következik.
Elsőként a budapesti Campona bevásárlóközpontban található viszonteladói üzlet kapott új belsőt. Az új design legfőbb eleme ez esetben is az ügyfélközpontúság, a még gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás, valamint a termékek és szolgáltatások kipróbálása. A gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás mellett a termékek és szolgáltatások felfedezése ebben az új, inspiráló környezetben remélhetőleg igazi élmény lesz minden leendő és régi Vodafone ügyfél számára.
A Vodafone Kioszk, igazi újdonságnak számít a Vodafone történetében, azokban a bevásárló központokban lelhető majd fel, ahol saját üzlethelyiséggel nem rendelkezik vállalat. Az első a budapesti Fogarasi úti Tesco-ban várja hétfőtől az ügyfeleket, ahol ugyanúgy igénybe vehető minden szolgáltatás, mint a márkaboltban.
Kapcsolódó cikkek
- Év vége felé vár fellendülést a Vodafone a mobilpiacon
- Huawei: díj a Vodafone-nak, magyarországi logisztikai központ a láthatáron
- Vodafone: jövőre stabilizálódik a mobilpiac
- A válság ellenére is fejleszt a Vodafone
- Vodafone-jubileum
- Magyarországi Vodafone-jubileum
- A Vodafone regionális ügyfélszolgálati központot nyitott Miskolcon
- Vodafone: 50 százalékos nyereségcsökkenés, itthon stabil bevétel
- Vodafone: 1 százalékkal nagyobb bevétel
- Folyamatos növekedésben a Vodafone Magyarország