Új értékesítési csatorna: Vodafone Kioszk

forrás Prim Online, 2008. november 12. 13:50

A Vodafone tovább folytatja tavaly márciusában elindított programját, melynek célja, hogy új, ügyfélközpontú arculattal és designnal várja ügyfeleit. A saját tulajdonú márkaképviseletek megújítása után, a Vodafone viszonteladói hálózata következik.

Elsőként a budapesti Campona bevásárlóközpontban található viszonteladói üzlet kapott új belsőt. Az új design legfőbb eleme ez esetben is az ügyfélközpontúság, a még gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás, valamint a termékek és szolgáltatások kipróbálása. A gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás mellett a termékek és szolgáltatások felfedezése ebben az új, inspiráló környezetben remélhetőleg igazi élmény lesz minden leendő és régi Vodafone ügyfél számára.

A Vodafone Kioszk, igazi újdonságnak számít a Vodafone történetében, azokban a bevásárló központokban lelhető majd fel, ahol saját üzlethelyiséggel nem rendelkezik vállalat. Az első a budapesti Fogarasi úti Tesco-ban várja hétfőtől az ügyfeleket, ahol ugyanúgy igénybe vehető minden szolgáltatás, mint a márkaboltban.

Kulcsszavak: Vodafone-hu +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32