Új értékesítési csatorna: Vodafone Kioszk

forrás Prim Online, 2008. november 12. 13:50

A Vodafone tovább folytatja tavaly márciusában elindított programját, melynek célja, hogy új, ügyfélközpontú arculattal és designnal várja ügyfeleit. A saját tulajdonú márkaképviseletek megújítása után, a Vodafone viszonteladói hálózata következik.

Elsőként a budapesti Campona bevásárlóközpontban található viszonteladói üzlet kapott új belsőt. Az új design legfőbb eleme ez esetben is az ügyfélközpontúság, a még gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás, valamint a termékek és szolgáltatások kipróbálása. A gyorsabb és hatékonyabb kiszolgálás mellett a termékek és szolgáltatások felfedezése ebben az új, inspiráló környezetben remélhetőleg igazi élmény lesz minden leendő és régi Vodafone ügyfél számára.

A Vodafone Kioszk, igazi újdonságnak számít a Vodafone történetében, azokban a bevásárló központokban lelhető majd fel, ahol saját üzlethelyiséggel nem rendelkezik vállalat. Az első a budapesti Fogarasi úti Tesco-ban várja hétfőtől az ügyfeleket, ahol ugyanúgy igénybe vehető minden szolgáltatás, mint a márkaboltban.

Kulcsszavak: Vodafone-hu +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36