Milliós bevételt hoznak az év végi sms-ek és mms-ek
A Vodafonnál a karácsonyi forgalom a szöveges üzeneteknél hatszorosára, míg a képes üzeneteknél a háromszorosára nőtt egy átlagos naphoz képest.
A T-Mobile tájékoztatása szerint a három karácsonyi nap alatt az elküldött üzenetek száma megközelítette a 18 milliót.
A Pannonnál december 24-én délután négy és hat óra között mérték a csúcsidőszakot, ekkor annyi sms-t küldtek ügyfeleik, mint máskor egy teljes átlagos munkanapon.
A szolgáltatók arról is beszámoltak, hogy nem csak a mobiltelefonos üzenetek száma nőtt, hanem az internetes forgalom is, mert egyre többen küldenek az ünnepek idején e-mailben üdvözletet.
Kapcsolódó cikkek
- Napi 80 sms-t küldenek a tini-lányok
- Napi kétmilliárd sms-t küldtek 2009-ben Kínában
- Mobilozz okosan - Hatóság a fogyasztókért
- Emelt díjas SMS: szigorít a hírközlési hatóság
- Két dél-korei tinédzser nyerte az sms-világbajnokságot
- Vodafone: 25 millió ünnepi sms és mms, 33 millió hívás
- T-Mobile: ötször több sms és mms karácsonykor
- Kellemes karácsonyt!
- Céges buli: minden esély megvan rá, hogy elhagyjuk a laptopunkat
- Internetes ajándékvadászat munkaidőben
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.