Egymillió Playstation2 az első napon?

Vértes János, 2000. március 6. 23:57
Jamagisi-szan csütörtök este 9 óta várta, hogy szombatra virradóan övé lehessen az első Playstation2 doboz. A gyorsjelentések szerint minden idők minden játékpremierjét felülmúló sikerrel mutatkozott be a jó előre meghirdetett március negyedikei időpontban a Playstation2, a Sony új, a régivel is kompatibilis tv-játéka.
A Sony elektronikus játékokkal foglalkozó részlege, a Sony Computer a Playstation2-ből az első hét végére számított egymillió példányos forgalomra, ám egyes adatok szerint a nagyjából 90 ezer forintnak megfelelő összegért árusított játékból már az első nap elfogyott ez a mennyiség. A 90 ezer forint a játék elődjének 32-36 ezer forintos bolti árához képest soknak tűnhet, ám ne feledjük, hogy a Playstation2 memóriája 128 bites, fölszerelték a Sony DVD-olvasójával, összeköthető tévével és képmagnóval, és jövőre - még pontosan nem tudni, mikor - modem is vásárolható majd hozzá internet-hozzáférés céljára. Hozzátartozik persze, hogy a Sony túl lassúnak tartja a hagyományos telefonvezetéket filmek és zene közvetítésére vagy internetkapcsolatra, ezért szélessávú internetkapcsolatban gondolkodik elsősorban.

Mindenesetre a játékot 370 eurós áron is megéri megvenni, ugyanis fölszereltsége miatt a Playstation2 gyártása jelenleg még 25-30 százalékkal többe van, mint amennyit a boltban kérnek érte…

Kulcsszavak: Playstation 2 Sony +fontos

Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával

Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.

2024. november 5. 20:21

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

A TCL NXTPAPER megváltoztatja, ahogyan olvasunk, írunk és alkotunk

Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.

2024. november 5. 15:00

Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot

A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.

2024. november 5. 14:59

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51