10 éves az Internet Hungary!
Az Internet Hungary hazánk legnagyobb, az internettel (információs társadalom) foglalkozó eseménye, amelyet az idén már 10. alkalommal rendeznek meg a megszokott időben, október 13-14.-én, a megszokott helyszínen Club Tihany Szálloda és Konferencia központban.
Az Internet Hungary célja többek között: Nemzetközi és hazai trendek elemzése, a hazai információs társadalom megteremtése érdekében eddig megtett és tervezett kormányzati szándékok és programok bemutatása; Az internet és a mobilinternet felhasználási területeinek bemutatása; Az internet társadalmi, kommunikációs és üzleti lehetőségeinek elemzése a szolgáltatók, valamint a professzionális és alkalmi felhasználók közreműködésével; Szakmai, tudományos, üzleti és személyes kapcsolatok elmélyítése.
A témák minél részletesebb és mélyebb megismertetése érdekében a konferencia két napján több teremben, párhuzamosan folynak az előadások, fórumok, workshopok, mesterkurzusok és szakmai kiállítások. A 10. jubileum kapcsán az aktuális témák áttekintése mellett röviden visszatekintenek az elmúlt tíz év fejlődésére, illetve szakértőik segítségével megpróbálják a szinte lehetetlent: megválaszolni, hogy mi lesz az internet szerepe az életünkben 10 év múlva...
Kapcsolódó cikkek
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- Spórolhat a Szoftverbörzén
- Az emberek négyötöde alapvető jognak tartja az internetet
- 5 milliárd mobil 2010-ben
- Feltörekvőben a vidéki IT vállalkozások?
- Ashton Kutcher a Twitteren segít felépíteni az orosz Szilícium-völgyet
- IDC évnyitó: Mélyvíz után nagy levegő
- Végéhez közeledik a "digitális évtized"
- Negyven milliárd euró szélessávú internethálózat kiépítésére
- Gesztusvezérelt szoftver, avagy Magyarország, mint innovációs nagyhatalom
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.